Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het valt toch niet mee om eigenlijk echt goed op je paard te zitten. Heb er zelf ook moeite mee, heb een te holle rug en als ik juist goed zit voelt het voor mij alsof ik er aan de voorkant van afkukel.
Salka schreef:Zeer interessant dit.Het valt toch niet mee om eigenlijk echt goed op je paard te zitten. Heb er zelf ook moeite mee, heb een te holle rug en als ik juist goed zit voelt het voor mij alsof ik er aan de voorkant van afkukel.
Centered Riding lijkt me heel geschikt om dit soort problemen op te lossen. Ga eens op de website kijken van Margreet.

Breghje schreef:Tsja.. .als je denkt dat een filmpje een echte instructrice kan vervangen die je volgt, corrigeert etc, dan vooral doen.![]()
LOI heeft een schriftelijke cursus paardrijden geloof ik, lijkt me dan ook wel iets voor je Arno8? Bespaar je nog meer geld in theorie...
Ik ben een natuurtalent.

ArnoBokt schreef:Breghje schreef:Tsja.. .als je denkt dat een filmpje een echte instructrice kan vervangen die je volgt, corrigeert etc, dan vooral doen.![]()
LOI heeft een schriftelijke cursus paardrijden geloof ik, lijkt me dan ook wel iets voor je Arno8? Bespaar je nog meer geld in theorie...
Ik heb sowieso geen cursus nodigIk ben een natuurtalent.

arno8 schreef:Eh.... om verwarring te voorkomen: ArnoBokt is niet arno8!
Kijk maar in het profiel: hij is een oude opa van 30+ en ik ben een jonge adonis van 27