Als meisje van 11-14 jaar oud heb ik een aantal jaar dagelijks een verzorgpony gehad. Het was een voskleurige ruin met lichte manen. Hij had een wit vlekje op zijn voorhoofd, verder geen wit. Hij stond altijd bij een industrieterrein in Houten in een pruimenboomgaardje en hij stond ook wel eens in een weiland langs de rondweg en ook wel eens een stuk verder bij een boerderij aan het A'dam rijnkanaal. Jaren lang nadat ik verhuisd ben heeft hij nog bij het industrieterrein gestaan (mijn moeder werkte daar en zag hem dus nog regelmatig).
Hij was harstikke jong nog toen ik ermee begon en ik denk dat hij nu rond de 20 jaar oud moet zijn. Wie kent of kende Moonlight, en weet misschien waar hij nu is, en of hij nog leeft?
Ik heb enorm warme jeugdherinneringen aan mijn tijd met Moonlight! Ik hoop op een reactie!
xDeems
Geplaatst: 08-07-10 21:16
Was het een hengst? Is ie verkocht naar Drenthe? Hoe zo'n vorm was zijn witte vlek, een soort van maantje?
Had hij last van zomer eczeem?
Laatst bijgewerkt door Tanja op 12-07-10 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd.