Cavallo Junior Jump rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Irene11_

Cavallo Junior Jump rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 10:07

Hallo,

Heeft iemand deze laarzen (de Cavallo Junior Jump)?

Kunnen jullie me wat vertellen over de laarzen?
Bijv. over de kwaliteit, het inlopen, de prijs etc.

Ik hoor graag ervaringen! :) En ik ben ook benieuwd naar foto's (van gebruikte (of nieuwe) laarzen).

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 12:02

Niemand ervaringen?

xEliine

Re: Cavallo Junior Jump rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 12:06

Ja ik heb ze en ben er wel blij mee :) in t begin deden ze wel heel erg pijn bij het inlopen en echt moeilijk om op je paard te geraken :p maar nu zitten ze wel redelijk goed en kwaliteit is ook wel goed :) ik had ze in de uitverkoop kunnen kopen voor 200 euro :)

xxilse14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 14:42

ik heb die laarzen ook maar na ongeveer een tijdje worden ze echt lelijk, bij mij zakten ze al heel snel in
daar werden ze ook niet mooier op :n als je ze mooi wilt houden moet je ze echt heel goed verzorgen ;)

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:45

Ik heb ze nauwelijks hoeven inlopen maar ze zakken behoorlijk in waardoor ze bij mij nu door de kreukels blaren veroorzaken! ook vindt ik dat al vrij snel de binnenkant heel erg snel afslijt..

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:44

Ik vind ze zalig zitten. Ze zakken idd behoorlijk in, als je wil maak ik wel eens foto's. De kwaliteit van het leder is bij mij bij de ene laars wat minder dan bij de andere, maar niks extreem hoor (en vooral aan de binnenkant).

Inlopen was even pijnlijk, maar daarvoor zijn het lederen laarzen hé. :)

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 21:33

Senzafine schreef:
Ik vind ze zalig zitten. Ze zakken idd behoorlijk in, als je wil maak ik wel eens foto's. De kwaliteit van het leder is bij mij bij de ene laars wat minder dan bij de andere, maar niks extreem hoor (en vooral aan de binnenkant).

Inlopen was even pijnlijk, maar daarvoor zijn het lederen laarzen hé. :)

Ja inderdaad ze zakken snel in :)

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 21:36

Ik heb ze ook waren heel snel ingelopen maar na nog geen jaar al stiksel volledig door. Zelfs na 3 maanden was het leer super dun aan de binnenkant. Blijft alleen nu wel goed. En er zitten al nieuwe ritsen in. Maar aan de andere kant de prijs is ook niet heel hoog.

Verder zitten ze heerlijk lopen ze lekker en zijn het prima laarzen. Ik heb de bruine.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 10:13

Ik heb ze wel geteld 1 week gehad en toen bleek er een fout in het leer te zitten. Ik spoot mijn paard af en enkele druppels kwamen op de laars. De hele laars zat vol bubbels.. Ik heb ze dus teruggestuurd en heb ook geen nieuwe weer gekregen.

Ik vind ze er wel mooi uitzien, maar de leerkwaliteit blijkt wel erg tegen te vallen. Maar daar is de prijs ook naar. Probeer ze eens in Dld te bestellen, dat scheelt je zo 150 euro.

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-10 14:20

rowo schreef:
Ik heb ze wel geteld 1 week gehad en toen bleek er een fout in het leer te zitten. Ik spoot mijn paard af en enkele druppels kwamen op de laars. De hele laars zat vol bubbels.. Ik heb ze dus teruggestuurd en heb ook geen nieuwe weer gekregen.

Ik vind ze er wel mooi uitzien, maar de leerkwaliteit blijkt wel erg tegen te vallen. Maar daar is de prijs ook naar. Probeer ze eens in Dld te bestellen, dat scheelt je zo 150 euro.

Wat id Dld?

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 14:49

Duitsland vermoed ik

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-10 15:41

Ohh oke. Nou ik ga niet naar Duitsland :P

Ierseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 20:08

Ik heb er geen verstand van, heb eigenlijk altijd alleen maar laarzen van Lipica gehad. Die zijn wel goed in te lopen, als je ze ook niet te hard pakt natuurlijk.. maja dat is bij veel laarzen anders

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 08:10

Dld is idd Duitsland... ik woon kort aan de grens, dus das ideaal. Ik kon in Nederland deze laarzen toen bestellen voor 225 euro. In Dld waren ze maar 160 euro. Dat scheelt nogal wat!