Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
ambre schreef:Nee,maar als jij in je jasje bijna flauw valt vd hitten en de jury zit met blote jubeltenen is ook niet echt eerlijk.
De regel is nu eenmaal dat er aan de jury dezelfde regels wordt gesteld als aan de ruiters.
Bovendien hoor je enig respect af te dwingen,kun je moeilijk in je boardshort met tanktop en bigfoots je benen uit het raam vd auto hangen.
Ongeacht hoe goed je ook jureert.De vraag is dus:waar ligt de grens?

ambre schreef:Nee,maar als jij in je jasje bijna flauw valt vd hitten en de jury zit met blote jubeltenen is ook niet echt eerlijk.
De regel is nu eenmaal dat er aan de jury dezelfde regels wordt gesteld als aan de ruiters.
Bovendien hoor je enig respect af te dwingen,kun je moeilijk in je boardshort met tanktop en bigfoots je benen uit het raam vd auto hangen.
Ongeacht hoe goed je ook jureert.De vraag is dus:waar ligt de grens?
Uiteindelijk besloten dat ik het wel vond kunnen met een net shirt en schoenen..
alwel weer netter dan een spijker kniebroek.
Mikkk schreef:Leuk topic.
Ik moest anderrhalve week geleden een vriendin voorlezen. De betreffende jury zat op de plek waar ze horen te zitten, uiteraard... Maar dan met twee klapstoelen en twee rieten hoeden op hahaha. Wat een gezicht, geweldig. Erg leuk!

Maar ook in nette kleding wordt ik nogal eens voor schrijfster aangezien