Pony loopt met achterbenen wijd!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xbeauty

Pony loopt met achterbenen wijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 10:54

Mijn verzorgpony is vroeger gecrastreerd. De eigenaar van mijn verzorgpony hadden hem en zijn moeder samen gekocht en zou de vorige eigenaar heb gratis castreren. Hier is iets fout gedaan waardoor bij zijn heupen van zijn achterbenen nirtaait'. Hij loopt wijd. Nu had ik gevraagt aan de eigenaar van mijn anderen verzorgpony wat ik het beste kon doen. Zij zei dat ik oefeningen moet doen zodat hij zijn achterbenen onder het lijfje zet. Oefeningen die zij ondereanderen zei: Wijken, Balkjes lopen (veel naast elkaar), Longeren en veel draven.
Hebben jullie nog ideeen wat ik kan doen? Het is een mini-shetlander. waar ik mee men en lange teugel mee doe. Zijn achterbenen zijn ook niet sterk genoeg waardoor en niet op gereden word.

ElsB

Re: Pony loopt met achterbenen wijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 11:28

Leer longeren met dubbele lijnen!

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 10:21

ElsB schreef:
Leer longeren met dubbele lijnen!

lijkt me een goed idee, een ruintje op onze manege is ook gecastreerd en hij loopt ook breed, maar daar is niks mee aan de hand. daar kun je gewoon op rijden ;) en hij loopt steeds minder breed :D