je knot laag?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_KellyAV

je knot laag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 20:57

met wedstrijden krijg ik mijn knot nooit goed laag zodat mijn cap gewoon goed zit.
hoe doe jullie dat?
ik maak altijd een knot met zo'n haar wrong

sharonalover

Re: je knot laag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 20:57

Ik krijg hem ook nooit laag genoeg. Waardoor mn cap op mn voorhoofd drukt en ik altijd hoofdpijn krijg :P

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 23:24

ik doe hem ook altijd eerst in en dan pas de cap op, waardoor ik hem ook nog 10cm naar beneden moet trekken voordat het eindelijk eens past... :+
wat ook nog een idee is om eerst je cap op te doen, en dan je knot in, maar dat vindt ik zelf persoonlijk ook zo'n gehannes... :o

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 23:26

sharonalover schreef:
Ik krijg hem ook nooit laag genoeg. Waardoor mn cap op mn voorhoofd drukt en ik altijd hoofdpijn krijg :P

precies hetzelfde probleem hiero :(:)

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 07:55

Maar het probleem van eerst cap opdoen en dan pas de knot in, is dat mijn cap op stal ligt en ik thuis voor de spiegel mn knot maak :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 07:59

Ik heb precies hetzelfde! Heb zo'n GPA cap, die lopen aan de achterkant tot heel laag door. Ik doe mijn knot altijd zelf in tot zijn allerlaagst, en als ik mijn cap opdoe trek ik hem nog lager. Meestal zit mijn knot dan ook niet meer tegen mijn hoofd aan, maar zweeft ie in de lucht :+
Ik heb de oplossing ook nog niet gevonden!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 09:47

Ik maak mijn knot vrij los en zet hem als het ware et dikke elastieken op een steeltje. Dan valt je knot net achter je cap (en kun je hem ook iets hoger plaatsen, dat een deel over je cap valt)

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:21

Ik doe m heel laag in en wat losser idd, zodat je hem nog wat kunt 'verplaatsen'.. Niks onhandiger en irritanter dan de cap steeds half voor je ogen te hebben...

Lolaax3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:46

Ik maak eerst een knot,daarna het haartnetje erin en vervolgens druk ik hem met de cap wat omlaag,ik vind het persoonlijk een onhandig ding dat haarnetje!

Brillant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:52

hier heb ik dus ook altijd last van.
ik vind het wel mooi om een knot in te doen maar als die cap de hele tijd voor mn ogen hangt dat ik mijn hooft zo erg omhoog moet houden dat ik er nekpijn van krijg heb ik er ook geen zin in. De eerste paar wedstrijden heb ik maar zonder knot gereden en laatst probeerde ik het weer en toen ging het wel goed en de wedstrijd erna werd ik er weer helemaal gek van. Dus ik heb de oplossing ook nog niet gevonden ;(

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:55

ik doe altijd staart in mijn haar > cap op > knoetje maken > cap af > knoetje goed maken > cap weer op
ik sta/stond altijd met mijn cap voor de spiegel xD

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 09:12

Heb er zelf nooit last van gehad eigenlijk...
Zelf doe ik hem gewoon laag en strak in, en als ik dan op wedstrijd m'n cap op doe ziet het gewoon goed. Scheelt misschien wel dat ik niet heel dik haar heb?

Maar ik heb ook al heel snel een hele lage paardenstaart (is met mijn haar veel makkelijker dan wanneer die iets hoger zit) die dus echt onderaan zit bij de grens hoofd/nek. Daar maak ik m'n knot ook.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 09:25

Snoekiej schreef:
Ik heb precies hetzelfde! Heb zo'n GPA cap, die lopen aan de achterkant tot heel laag door.

Valt deze post me tegen zeg, ik stond op het punt een GPA te kopen net omdat die wat hoger lijken te komen, maar dat is dus niet zo. Mijn knot zit standaard te hoog, maar lager vind ik vervelend en dat kan niet strak genoeg.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 09:27

ik maak gewoon een vlecht. :) Mijn haar is te zwaar voor in zo'n haarnet en als knot.. dat blijft niet mooi zitten en glijdt er zo weer uit..

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 09:27

Ik doe altijd eerst mijn cap op, dan een staart in en dan die donut ed erom zodat het een knot wordt. Ik heb er nooit problemen mee verder :n

Aminola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 10:55

Ik doe meestal gewoon zo laag mogelijk een knot maken, en meestal is het dan goed! Ik denk hoe vaker je dat doet hoe beter dat gaat, en je op een gegeven moment wel weet waar je knot ongeveer moet zitten. Je kan eens proberen op een stoel te gaan zitten, en dan je haar 'over' de rugleuning heen hangen, en dan zo laag mogelijk die knot maken, dat werkt meestal ook wel als je een lage knot wil! En anders doe je thuis toch gewoon even je cap op, maak je de knot, en doe je hem weer af? ;)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 17:46

Ik maak eerst een staart, je staart zo laag mogelijk maken. Daarna een vlecht erin, daarna oprollen en als je hem als knot hebt ook nog proberen wat naar beneden te drukken.