Vraag over welke klasse rijden???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Odeale

Vraag over welke klasse rijden???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 20:07

Ik vraag me het volgende af:

bij mij in de klasse M1 start een combinatie waarvan de amazone actief Z2 rijdt en het paard nog actief Z1 start.En met zeer veel succes al is dat niet van belang. Ik snap het niet, mag dat wel? Ze moeten toch in de hoogste gezamenlijke klasse starten?
Dus eigenlijk Z1,

Ze zitten ook iedere keer in de prijzen hoe ontevreden ze zelf ook zijn. Vaag.....ze zijn in de klasse L2 begonnen dit jaar en ook daar gewoon iedere keer bovenin. Toch niet eerlijk? Toch zullen zij geen commentaar van het knhs hebben gekregen aangezien ze nou al een paar maanden starten?

ambre

Re: Vraag over welke klasse rijden???

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 20:09

Als het paard pas na haar debuut in het L2 hoger is gestart door iemand anders,dan mag het wel.
Anders krijgt ze vanzelf een brief thuis.

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 20:26

Nou, lekker is dat inderdaad. hij is begonnen met paard in L1 en daarna gelijk overgegaan naar Z1. Vanwege zeer ervaren combi. In tussentijd zal zij wel L2 gestart zijn.

Geloof me, ik gun ierdereen het allerbeste maar ik vind dit niet eerlijk. Hun commentaar is dat zij maar weinig op het paard rijdt. komen ook altijd ontevreden uit proeven. Maar dan toch altijd in de prijzen, zo niet bij 1e drie. voelt als oneerlijk.
Laatst bijgewerkt door Odeale op 03-07-10 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 20:27

Ach ja,als ze graag prijzen wilt rijden dan moet ze dat vooral doen.
Maak je er niet druk om.Er zijn zat mensen die op zo'n manier de sport in gaan.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 20:28

Ik heb zelfs een idee over wie het gaat :+ Ik heb me namelijk hetzelfde afgevraagd.
En het klopt inderdaad wat ambre zegt :j

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 20:32

Ach, het is vooral dat het iedere keer gaat; eigenlijk zijn we zelf heel ontevreden, paard moet meer dit, ruiter moet meer dat....Waaaat, zijn 1e, echt, nou zeg, het ging helemaal niet fijn. Als jij dan super je best hebt gedaan en het resultaat niet is zoals je verwacht dan .... nou dat hoef ik niet uit te leggen denk ik _-:( _-:( :(

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 20:34

Martine__ schreef:
Ik heb zelfs een idee over wie het gaat :+ Ik heb me namelijk hetzelfde afgevraagd.
En het klopt inderdaad wat ambre zegt :j

'
Ik denk dat jij inderdaad wel weet wie ik bedoel ;) Hele aardige mensen maar dit......

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 10:04

Ik denk idd dat ze snel gestart zijn alvorens ze over ging naar de Z1. Maar ik vraag me nu wel af wie het is :D

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:31

Ik ben nu ook nieuwschierig geworden :D

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 10:06

me too :=

maar blijft jammer dat zulke mensen de prijzen weghalen van de reguliere ruiters, en het niveau in de ring zodanig opkrikken dat de rest een stuk minder lijken, terwijl die wel gewoon op hun eigen niveau rijden.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 10:36

Lekker laten gaan! Als ze elke keer in de prijzen eindigt zal ze toch ook wel veel wp'en rijden? Nou, die is dan ook zo weer de klasse uit en wordt door t aantal wp'en gedwongen om t promoveren. :evaw:

Ik snap het hoor dat je dit totaal niet eerlijk vind, maar je kan er niks tegen doen. Alleen maar hopen dat ze elke keer hoge punten scoort en snel aan die max. wp'en zit. Ik blijf het ook jammer vinden als mensen voor de prijzen gaan rijden, of klasses lager starten als hun niveau. Maar het is een kwestie van laten gaan, lekker laten leven, hoe drukker jij je erom maakt, hoe minder tijd je hebt om je volledige aandacht voor je eigen proef te hebben. ;)

xEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 11:43

Balen hea, die mensen, alleen maar winst en prijzen! Maar over een tijdje zijn ze er toch uit en het is toch ook mooi dat jullie goeie
wedstrijdjes kunnen draaien? Al snap ik wel dat het vreselijk frustrerend is, vooral als ze nog even aangeven hoe slecht het wel niet ging..

sulindabaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:51

t is wel vaag idd. aangezien de amazone Z start, en het paard ook. dus aan hun niveau ligt t ook niet. maargoed, wat doe je dr aan. :+ k ben trouwens ook wel benieuwd naar wie t is. pbtje? :D

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:43

Reglementsvraag, hierbij een slotje.