Dilemma help !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pepper3

Dilemma help !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 08:56

Ik heb gister een geweldig aanbod gekregen om een 4 jarige dressuur gefokte merrie gratis kunnen te rijden en die ik mee op wedstrijden kan nemen.
En aangezien ik zelf nog 2 eigen pony's heb 1 drachtige merrie die inmiddels te koop staat gewoon omdat ik er te weinig tijd voor heb wegens verandering werk daarnaast heb ik nog een ggk dekhengst. Op de ggk hengst rijd ik op en heb ik pas een onderlinge wedstrijd mee gereden en dat ging geweldig. Maar daar mag ik geen officiele wedstrijden meerijden. Dus nu zat ik me af te vragen wat kan ik het beste doen het scheeld ziozo een hoop geld een eigen pony ik heb geen verplichtingen meer ja wel verplichtingen maar niet zoals bij een eigen pony. En er gaat ziozo minder tijd in zitten.
Dus zat me af te vragen Wat ik nu het beste kan doen en vooral omdat er straks waarschijnlijk een gezinsuitbreiding gaat komen en ik dan mischien nog minder tijd heb om mijn eigen pony's allebei te verkopen en dat aanbod te pakken en doen waar ik altyd al van heb gedroomd om wedstrijden te rijden. Maar aan de andere kan ik hou van mijn pony's maar af en toe moet je keuze's maken maar dat is ontzettend moeilijk.

Het is mischien een warrig verhaal en mocht iets niet duidelijk zijn wil ik het graag nog even uitleggen.
Wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen stond.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 09:00

ik vind het een beetje raar om je eigen pony`s te verkopen en tijd te maken voor een ander paard???
En dat terwijl je misschien gezinsuitbreiding krijgt en dus 9 maanden niet kan rijden????

Als ik het goed begrepen heb dan he?

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 09:03

Ik denk dat je eens goed moet gaan kijken hoe je allemaal met je vrije tijd uit gaat komen, want ook een bijrijdpaard kost tijd en ik neem aan dat de eigenaar wel van je verwacht dat je de merrie ook dagelijks traint. Dus of je dan minder tijd kwijt bent aan een paard weet ik niet. En als dat niet het geval is zou ik toch het bij je eigen pony's houden, of deze verkopen en pas weer de paarden in gaan als je meer vrije tijd hebt. Het is echt een super aanbod maar gezien jou verhaal zou ik het persoonlijk toch niet doen, ook even met het oog op je toekomstige gezinsuitbreiding.

Pepper3

Re: Dilemma help !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 11:33

Ik kan ziozo elke avond en het weekend rijden die tijd heb ik want dat doe ik nu ook en dan de verzorging daarnaast natuurlijk. Dus dat zou geen probleem zijn echter over de gezinsuitbreiding ik zie hier zat zwangere dames rijden dus dat is ook al geen probleem. Het gaat over een paard van een kennis er zal vast wel het een en het ander besproken kunnen worden.
Het lukt me wel om 1 paard of pony te kunnen doen daar zal ik tijd genoeg voor hebben alleen 2 pony's word nu op het moment vrij veel. Daarom spreekt me dat aanbod eigenlijk wel aan.

Polly
Moderator Algemeen

Re: Dilemma help !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 17:11

Als jij denkt dat je het op die manier beter trekt dan wanneer je eigen beesten hebt en er op deze manier lol in hebt moet je het doen :)
Ik heb vorig jaar een periode gehad dat het niet zo goed ging en toen heb ik alles uit handen gegeven maar kwam er toen achter dat dat niet werkt voor mij en was blij dat ik niks verkocht had :)