Ik ben in het bezit van een super mooie (vind ik zelf) champagne-kleurige Pikeur rijbroek, die heel mooi bij mijn concours-kleren past (oud model, niet meer te verkrijgen. edit: Volgens mij is het de Pikeur Janett).
Helaas zat hij gisteren niet helemaal lekker bij mijn knieën, toen ik aan het inrijden was op concours. Ik wilde hem dus iets rechttrekken, en ja hoor, er kwam een gigantische scheur in.
Op meer plekken gaat de stof kapot (en ik heb hem maar heel weinig gedragen..!! ), dus repareren is geen optie.Vandaag even gekeken, en ik heb nog een witte rijbroek liggen van vroeger, dus ik moet maar weer in het wit...
Maar nu ben ik dus op zoek naar een champagne kleurige wedstrijdbroek, en NERGENS hebben ze die. Ik houd van een beetje chique, mag wel duur zijn. Goede kwaliteit, luxe uitstraling, steekzakken en gouden (of andere kleur, maar geen zilveren) knopen. Een hoge boord vind ik mooi.
De merken waar ik (normaliter, nu dus niet meer allemaal
) goede ervaringen mee heb zijn: Pikeur, Kentucky, Anky en Cavallo. De broeken van Couture Hippique vind ik er ook gaaf uitzien, maar ik heb totaal geen ervaring met CH, en het is ook erg ver weg voor mij. Heb je ervaring met de broeken van CH, zou je het me dan willen laten weten?
Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen, wat een drama zeg
Ze verkopen overal ook bijna alleen maar wit
Dus naar Kempisch Ruiterhuis gereden, broek gepast in het wit, besteld in het champagne en 6 dagen later was hij binnen
Ik weet niet waar je ergens woont maar dat is wel een aanrader, die kunnen je vast wel aan een goede broek helpen.
Daarbij is het vaak ook een erg dikke stof die ik iets minder fijn vind. Al heb ik ook wel een eurostar die ik dus wel fijn vind. Maar het is toch niet mijn favo merk denk ik, ligt misschien ook wel aan de pasvorm.
was imo de enige mooie rijbroek die ze hadden. Uh TS heb je leren zit
Want zonder leren zit is het model er nog wel
. Ze zeiden daar dat er een tijdje heel veel mensen een broek in de kleur champagne kochten, maar dat dat nu weer een beetje over is en er dus niet veel broeken in die kleur meer gemaakt worden