Champagne kleurige rijbroek - welke?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Pansy_

Champagne kleurige rijbroek - welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 16:27

Oké... ik zit met een probleem.. :=
Ik ben in het bezit van een super mooie (vind ik zelf) champagne-kleurige Pikeur rijbroek, die heel mooi bij mijn concours-kleren past (oud model, niet meer te verkrijgen. edit: Volgens mij is het de Pikeur Janett).
Helaas zat hij gisteren niet helemaal lekker bij mijn knieën, toen ik aan het inrijden was op concours. Ik wilde hem dus iets rechttrekken, en ja hoor, er kwam een gigantische scheur in. -O- Op meer plekken gaat de stof kapot (en ik heb hem maar heel weinig gedragen..!! ), dus repareren is geen optie.
Vandaag even gekeken, en ik heb nog een witte rijbroek liggen van vroeger, dus ik moet maar weer in het wit...

Maar nu ben ik dus op zoek naar een champagne kleurige wedstrijdbroek, en NERGENS hebben ze die. Ik houd van een beetje chique, mag wel duur zijn. Goede kwaliteit, luxe uitstraling, steekzakken en gouden (of andere kleur, maar geen zilveren) knopen. Een hoge boord vind ik mooi.
De merken waar ik (normaliter, nu dus niet meer allemaal :+ ) goede ervaringen mee heb zijn: Pikeur, Kentucky, Anky en Cavallo.
De broeken van Couture Hippique vind ik er ook gaaf uitzien, maar ik heb totaal geen ervaring met CH, en het is ook erg ver weg voor mij. Heb je ervaring met de broeken van CH, zou je het me dan willen laten weten?

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen, wat een drama zeg := Ze verkopen overal ook bijna alleen maar wit :=

lislovehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:38

kijk anders eens bij Eppel Jack

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 19:11

lislovehorse schreef:
kijk anders eens bij Eppel Jack

Heb je alleen geen garantie dat je met een broek thuis komt. Ik kwam daar binnen, vraag ik of ze champagne rijbroeken hadden. Als ze daar niet tusen hingen niet nee, maar over een half jaar kwam de wintercollectie binnen en daar zaten ze misschien wel bij. Service jonge, niet normaal :Y) Dus naar Kempisch Ruiterhuis gereden, broek gepast in het wit, besteld in het champagne en 6 dagen later was hij binnen :D Ik weet niet waar je ergens woont maar dat is wel een aanrader, die kunnen je vast wel aan een goede broek helpen.

Ikzelf ben uiteindelijk dus bij een Eurostar uitgekomen. erg fijne broek!

Misschien dat HKM trouwens ook wel champagne heeft maar dat weet ik niet zeker, ook erg fijne broeken.

EDIT: Zie dat je in overijssel woont, dat is een beetje ver :+ En heb het bij EJ trouwens wel over Eindhoven, weet niet hoe de service bij de andere filialen is

Janine1990

Re: Champagne kleurige rijbroek - welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 19:13

Bij Divoza kunnen ze het voor je bestellen, dat heb ik in ieder geval wel vaker gehoord. Gewoon even vragen welke modellen ze in het Champagne kunnen krijgen, een andere kleur passen en bestellen.

ukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 20:41

Volgens mij heb ik laatst nog een creme Pikeur Janett aangepast bij Divoza (in Heteren).

Ik heb nu een Anky, maar die wordt toch best snel lichter van kleur. Maar verder is het een superfijne broek.
Van Eurostar zijn er ook mooie champagne broeken :j

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 20:43

ik heb de cavallo gracioso net gekocht, vind ik erg mooi!

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 21:26

Bedankt voor de reacties!
Ik ga er nog even naar kijken.
Eurostar heeft meestal niet de kleur knopen die ik wil O:) Daarbij is het vaak ook een erg dikke stof die ik iets minder fijn vind. Al heb ik ook wel een eurostar die ik dus wel fijn vind. Maar het is toch niet mijn favo merk denk ik, ligt misschien ook wel aan de pasvorm.

EJ en Divoza had ik al gebeld, die hadden allebei geen broeken op voorraad. Apart dat je (ukie) nog wel de Pikeur Janett hebt aangepast in Heteren, want toen ik Divoza belde zeiden ze dat ze niks meer hadden. Misschien dat hij inmiddels verkocht is? Weet je ook welke maat het was? Anders kan ik daar misschien nog achteraan (als die stof niet zo slecht is..).

ukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:00

Janett is toch de broek met hoge band? Nouja, of het de Janett was, weet ik niet meer zeker maar in ieder geval eentje met een hoge band en steekzakken. Het was een mooie, chique broek. Ik heb maat 36 en 38 aangehad.

KarminaP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 21:03

Pikeur heeft allesinds nog broeken in champagne, welk model weet ik niet...

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 22:27

KarminaP schreef:
Pikeur heeft allesinds nog broeken in champagne, welk model weet ik niet...

Heeft Pikeur niet alleen beige? Dat is mij verteld

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 08:13

Ik heb zelf ook id Pikeur Janett en een Anky in het creme.
Echt jammer dat Pikeur de Janett eruit geknald heeft :( was imo de enige mooie rijbroek die ze hadden. Uh TS heb je leren zit :? Want zonder leren zit is het model er nog wel :j

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 18:13

pikeur heeft nog wel de mondega (met leer) in het creme. geloof de montana (zelfde als mondega maar zonder leer) ook nog :j

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 18:17

Ik ben ook opzoek naar een champagnekleurige rijbroek, ik ben laatst naar Epple Jeck geweest en daar hadden ze geen broeken in de kleur champagne :n . Ze zeiden daar dat er een tijdje heel veel mensen een broek in de kleur champagne kochten, maar dat dat nu weer een beetje over is en er dus niet veel broeken in die kleur meer gemaakt worden -O-

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 18:22

dan zijn ze bij epplejeck gewoon lui... bij de betere merken kunnen ze die broeken gewoon bestellen voor je

chantaleg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 19:13

Heb je divoza al geprobert die heeft vaak wel veel aan kleuren

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 19:46

Eurostar heeft een champagnekleurige rijbroek. Fijne kwaliteit. De finale. Die verkopen ze volgens mij bij Divoza.

_Epplejeck_

Woonplaats: Drachten-Heemskerk-Eindhoven-Zwolle-Groningen-Breda-Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:49

LiSSy schreef:
dan zijn ze bij epplejeck gewoon lui... bij de betere merken kunnen ze die broeken gewoon bestellen voor je

Als goederen nog leverbaar zijn, dan bestellen we natuurlijk alles.