Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

marjolein_el schreef:Ik zou flink balen en boos zijn, maar zou het denk ik niet melden!
themuisje schreef:marjolein_el schreef:Ik zou flink balen en boos zijn, maar zou het denk ik niet melden!
waarom zou je balen? ik weet iig niet welke jury ik heb als ik op wedstrijd ga? als dan toevallig mijn instructrice mijn baan jureert moet ik dan maar al het trainen te niet doen. en mijn spullen pakken en naar huis gaan?? sowieso hebben wij aardig veel connecties met juryleden. mag ik dan bij hen ook niet starten?

themuisje schreef:marjolein_el schreef:Ik zou flink balen en boos zijn, maar zou het denk ik niet melden!
waarom zou je balen? ik weet iig niet welke jury ik heb als ik op wedstrijd ga? als dan toevallig mijn instructrice mijn baan jureert moet ik dan maar al het trainen te niet doen. en mijn spullen pakken en naar huis gaan?? sowieso hebben wij aardig veel connecties met juryleden. mag ik dan bij hen ook niet starten?
kleinvosje schreef:Ik mag aannemen dat je instructrice je wel meldt waar ze moet jureren? Zo heb ik het wel altijd met mijn instructrice gedaan. Je instructrice hoort het ook aan het secretariaat door te geven als ze op de startlijst ziet dat een van haar leerlingen erop staat...
) 

DDW1190 schreef:ik ben ook zeker niet iemand die ieder paard die ik voorbij zie rijden zit te controleren of het bit wel is toegestaan!
kleinvosje schreef:Ja ik meld het. Zeker de gevallen waarbij een verkeerd bit wordt gebruikt, of andere harnachementszaken. Maar ook het geval uit het genoemde topic zou ik doorgeven.
Ik ben jury, dat maakt dat ik verplicht ben dat soort dingen aan te geven, zeker als ik het in de ring tegenkom. Als ik geen jurylid zou zijn, zou ik het ook doen, omdat het oneerlijke sport wordt als je het neit door zou geven.

Urielle schreef:Niet tijdens het losrijden bedoel ik he, ik bedoel echt tijdens de proef. En dan heb ik het niet eens over een voorlezer die kucht wegens op het verkeerde been lichtrijden in de AB/B ofzo, maar over volwassen amazones in pakweg de M waar de instructeur naast de kant staat les te geven met weggedraaid gezicht...