Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Is het niet mogelijk om 1 ander paard er bij te zetten uit de kudde? Eentje die vrij laag in rang staat? Dan heb je niet meteen knokpartijen maar hebben ze wel wat gezelschap aan elkaar. itsmi schreef:@ Snor, kan je niet beter een paard wat hoger in rang is? Als je ze dan samen later bij de kudde plaatst is het toch voordeliger als je paard al vriendjes is met één die hoger in rang staat?
Als je paard zo staat te genieten en zelfs gaat liggen in de stal dan geloof ik ook dat je de juiste keuze gemaakt hebt..

Beauty26 schreef:@snor: Shetje heeft er maar even bij gestaan, maar het is wel de bedoeling dat ze later langzaam maar zeker bij de kudde komt te staan, maar we willen haar eerst weer rustig en ontspannen hebben. Ze taalt nu ook niet naar de andere paarden. Maar ze komt er wel bij uiteindelijk, maar we doen het even rustig aan met haar omdat ze heel gevoelig voor stress lijkt.
En volgens mij heb je er goed aan gedaan om je paard te verhuizen.
... De eigenaars van de stal hebben ook al gezegd, dat het zo'n lief dier is, en zo aanhankelijk...Toen ik gisteren aankwam stond ze heerlijk te grazen, werd zelf gewoon blij ervan!
_daan schreef:Je kan misschien ook sámen met je paard een uurtje bij die ''kudde'' gaan lopen, gewoon aan een touw. om te kijken hoe ze reageert, en hoe de kudde reageert.
Als dit allemaal goed gaat kan ze toch los?