Welke charles owen cap voor dressuur?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oretha

Welke charles owen cap voor dressuur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 22:44

Ik zit te kijken voor een Charles Owen cap voor dressuur. Nou zie ik verschillende modellen en zit ik te twijfelen tussen de Showjumper XP, H2000 en H2000sq.

Zijn deze caps ook speciaal voor dressuur? Ik heb de indruk dat sommige caps meer voor het springen zijn.

Verder zou ik graag willen weten of er mensen zijn die H2000sq hebben, dat hoge model en hoe die zit. Is die cap niet erg groot? Op het plaatje spreekt die het meeste aan.
Verder lees ik dat ze erg klein vallen, is dat ook jullie ervaring?
En kan je met deze caps wel fatsoenlijk een knot maken met donut?

Heb ook al even de zoekmachine gebruikt, maar kom er niet helemaal uit.

x_Milou

Re: Welke charles owen cap voor dressuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 18:38

Ik wil ook zo'n cap gaan kopen, en ik twijfel ook tussen die modellen. Ik heb er eentje aangepast van de week, (wellington, gewoon even om te kijekn) en ik vond hem normaal vallen, van HH heb ik dezelfde maat.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 11:08

Hyposjuhhh schreef:
Ik wil ook zo'n cap gaan kopen, en ik twijfel ook tussen die modellen. Ik heb er eentje aangepast van de week, (wellington, gewoon even om te kijekn) en ik vond hem normaal vallen, van HH heb ik dezelfde maat.

Ja soms hoor ik dat ze kleiner uitvallen, maar over het algemeen wel normaal geloof ik. De wellington vind ik een erg lage cap op het plaatje. Dat lijkt me minder mooi, maar ik heb hem niet in het echt gezien.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:06

Ik heb de Hampton voor de dressuur, is kwa model vergelijkbaar met de Wellington. Vind het persoonlijk een mooie cap, foto's van de cap staan in mijn profiel.
Maat valt gewoon normaal.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 23:09

EvelienH schreef:
Ik heb de Hampton voor de dressuur, is kwa model vergelijkbaar met de Wellington. Vind het persoonlijk een mooie cap, foto's van de cap staan in mijn profiel.
Maat valt gewoon normaal.

Op internet vind ik hem zo laag oogen op de plaatjes. Maar op de foto's in jou profiel vind ik hem erg mooi staan! Ligt misschien ook aan de vorm van je hoofd?

EvelienH

Re: Welke charles owen cap voor dressuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 12:08

Zou kunnen, die van mij is een maat 56 en ik heb een vrij ovaal hoofd. De meeste caps zijn dan ook te breed voor mij, deze past perfect!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 12:10

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 12:28

[quote="_tarja Ja soms hoor ik dat ze kleiner uitvallen, maar over het algemeen wel normaal geloof ik. De wellington vind ik een erg lage cap op het plaatje. Dat lijkt me minder mooi, maar ik heb hem niet in het echt gezien.[/quote]

Ik vond hem op het plaatje ook verschrikkelijk, maar in het echt is hij erg mooi. Lees alleen net dat je onder sommige caps je knot niet krijgt...

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 18:24

LETS schreef:
Was laatst een topic over: [RUI] charles owen welk model zit prettig en hoe valt de maat?

Ik heb de Hampton voor dressuur, je moet ze echt passen want ze staan bij iedereen heel verschillend. De H200 leek mij het mooist maar toen ik die op had leek het nergens naar.. Dus vooral even passen!

Daarom hier een slotje.
Graag eerst even de zoekfunctie gebruiken.