Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik heb de meest onmogelijke maten en de matentabel bij De Niro is het zooo breed, dat er zelfs voor mij laarzen zijn gevonden.. !

HouvanPonys schreef:Je hoeft juist geen 'normale' voeten te hebben bij De Niro...ik heb de meest onmogelijke maten en de matentabel bij De Niro is het zooo breed, dat er zelfs voor mij laarzen zijn gevonden.. !
Levertijd is ongeveer hetzelfde bij De Niro volgens mij maar weet niet zeker.
Heb geen ervaring met Lipica's.. dus kan hier niks over zeggen..

ingvdh schreef:het belangrijkste verschil zit het in het feit dat De Niro standaard laarzen zijn en lipica maatwerk.
Dwz, bij de Niro kan je ze gelijk uit de winkel meenemen, maar moet het wel passen (en je moet dus redelijk "normale" voeten en kuiten hebben)
bij lipica wordt alles opgemeten en mag je dus keuzes maken mbt model, kleur en leersoort, echter de levertijd is lang (6-8 weken), maar omdat het maatwerk is kunnen ze alles pas op jouw voet/kuit maken.
Ik denk dat de kwaliteit niet zoveel verschilt, maar het is maar de vraag of je wat aparts wil en wachten of dat je voor standaard gaat.
LiSSy schreef:Elynia schreef:Helaas ook niet elke maat, voor mij is de kleinste kuitmaat toch net 1cm te breed, en daar wil ik geen €80 voor opleggen (maatwerk)
dan heb jij wel hele smalle kuitjes, ik heb kuit 33 bij een voetmaat 39 en die hadden ze gewoon