Ik ben zeer tevreden van mij Rambo Sweet itch Hoody, maar met dit weer zweet mijn paard er erg onder. Iemand goede ervaring met een andere deken, vb Boett?
ellepel
Geplaatst: 29-06-10 20:52
mijn pony heeft een echte boett op,wel een donkerbruine en de enige plaats waar hij nu met deze temperaturen zweet is tussen zijn voorbenen. maar dat wil al gauw omdat daar natuurlijk die flap tussendoor zit voor het buikgedeelte. verder vind ik de deken heel erg goed ademen. wat wel belangrijk is is dat je de dekens regelmatig even uitspoelt, zand werkt namelijk wat verstikkend en zo krijgen ze het weer seller warm
Ik heb dezelfde Rambo. Hiervoor heb ik een Bucas gehad. Die is luchtiger, maar ze gaan daardoor ook wel sneller kapot. Ik denk ook wel hoe dunner de deken, hoe sneller stuk.
Roos62
Geplaatst: 01-07-10 15:43
Ik heb een Pagony, prima deken, maar net iets te strak om de borst van mijn paardje waardoor ze kaal werd, dus nu een Rambo gekocht, die heeft loopsplitten. Ik lees er erg veel goede verhalen over.
O ja, ik heb hem via marktplaats voor 120 euro inclusief verzenden, dat is redelijk goedkoop m.i. Er zit ook een vliegenmasker bij (gratis)......
Laatst bijgewerkt door Tanja op 01-07-10 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, graag alles in 1 post plaatsen en gebruik bij een "oh ja" moment de edit/wijzig functie.
Rianne87
Geplaatst: 02-07-10 15:59
Binoche schreef:
Ik ben zeer tevreden van mij Rambo Sweet itch Hoody, maar met dit weer zweet mijn paard er erg onder. Iemand goede ervaring met een andere deken, vb Boett?