1.Wij hebben een poosje geleden een pony gehad die niet de trailer in wou omdat er een spin in zat.
Maar zou dat echt een spin kunnen zijn of zou er iets anders zijn waar ze bang voor was?
ik kan me haast niet voorstellen dat een pony bang is voor echt een heeel klein spinnetje!
2. Pas waren wij in de wei en we hadden even een veulentje en een shetlander uit de wei gehaald een grote D stond er nog in.
Maar ze werd helemaal gek ze ging heel hard door de wei heen rennen, bokken enz.
We dachten we nemen haar wel even mee.
maar de wei heeft een hoek dus ik kon niks zien ik dacht dat mijn zus hem had maar ze kon haar niet te pakken krijgen, ik had het hek al open gedaan en ik stond klaar om haar tegen te houden maar ze stond recht voor mij en toen sprong ze gewoon over mij heen, ik ben dan niet zo heel erg groot
Maar wat ik dus wou vragen, zou ze gewoon helemaal in paniek zijn? of zou ze mij willen ontwijken want uitwijken kon niet meer.
En het zou kunnen dat hij sprong omdat hij niet meer kon ontwijken. Maar dat lost dat 'gekke' gedrag niet op. Het gaat erom dat hij zo begon te rennen etc.