hoelaat rijden jullie savonds buiten een rustig ritje zonder last te hebben van dazen,zit bij het bos in de buurt nou een drama
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hoelaat rijden jullie savonds buiten een rustig ritje zonder last te hebben van dazen,zit bij het bos in de buurt nou een drama
.
Ankiiej schreef:Ik ben gister ochtend gaan rijden, ik zal er om 8.15 al op. lekker zonnetje erbij maar niet te heet en geen beestjes!
Als je rond 21.00/21.30 gaat rijden is het wel te doen buiten.
Emaartje schreef:Ankiiej schreef:Ik ben gister ochtend gaan rijden, ik zal er om 8.15 al op. lekker zonnetje erbij maar niet te heet en geen beestjes!
Als je rond 21.00/21.30 gaat rijden is het wel te doen buiten.
klopt na 21.00uur is het lekker rondje buiten gestapt,wou ook het bos in maar dat ging toch echt niet om 21.30uur zitten de dazen ernog
... op woensdag les ik van 09:00 tot 09:30 maar dat is ook de enige dag dat ik sochtends rijd
, was echt heerlijk.. maar met dat warme weer, 's avonds rond 21.00uur /22.30uur.. Heb nu zo'n vliegendeken met zadeluitsparing, scheelt echt een hoop...