Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Beetje logisch nadenken en dan is het geen probleem! 
Hoop alleen wel dat zomertenue wordt toegestaan! haha 
en in mijn rijjasje BIKKEL
listiglistje schreef:Hier in het zuiden was het gisteren 31 graden, wedstrijd gereden...2 proeven met rijjasje![]()
En afgelopen zaterdag ook nog volop 1 uur gelest in het zonnetje!
as zaterdag weer wedstrijd (selectie), verwachting 32/34 graden rond 13.00 uur starten....IK GAen in mijn rijjasje BIKKEL
![]()
Ik moet als 1 na laatste starten dus prijsuitreiking en meteen naar huis!
Paard trekt het overigens goed!
Ik heb mijn paard momenteel topfit en hij staat al een tijd op extra ondersteunende supplementen! (Equifirst Racing mix, Red Cell, Feed Booster (omega 3 +6), hennepzaad en electrolyte)
LKdressage schreef:listiglistje schreef:Hier in het zuiden was het gisteren 31 graden, wedstrijd gereden...2 proeven met rijjasje![]()
En afgelopen zaterdag ook nog volop 1 uur gelest in het zonnetje!
as zaterdag weer wedstrijd (selectie), verwachting 32/34 graden rond 13.00 uur starten....IK GAen in mijn rijjasje BIKKEL
![]()
Ik moet als 1 na laatste starten dus prijsuitreiking en meteen naar huis!
Paard trekt het overigens goed!
Ik heb mijn paard momenteel topfit en hij staat al een tijd op extra ondersteunende supplementen! (Equifirst Racing mix, Red Cell, Feed Booster (omega 3 +6), hennepzaad en electrolyte)
Met jasje aan nog wel! Jij bent zeker een bikkel dan!! haha
Ik vind het echt vreselijk met dit weer, dat jasje... en die cap is nog erger!
Het is al heet genoeg en dan moet dat jasje ook nog aan voor het plaatje.. Vind het zo'n onzin.. Reed zelf in het Z ook gewoon zonder jas als zomertenue mocht.. Relaxed schreef:Niniroosje, gewaardeerd of niet, bij mij mogen ze met deze temperaturen echt wel zonder jas rijden..Het is al heet genoeg en dan moet dat jasje ook nog aan voor het plaatje.. Vind het zo'n onzin.. Reed zelf in het Z ook gewoon zonder jas als zomertenue mocht..
en als het echt 30-35 graden is/word zou ik dat misschien ook doen(toen ik nog dressuur starten). Maar vorig jaar zomer heb ik altijd met jasje gereden. Hoe heet het ook was. Vaak zag ik dat wel terug in het cijfer voor verzorging. Anoniem schreef:Relaxed schreef:Niniroosje, gewaardeerd of niet, bij mij mogen ze met deze temperaturen echt wel zonder jas rijden..Het is al heet genoeg en dan moet dat jasje ook nog aan voor het plaatje.. Vind het zo'n onzin.. Reed zelf in het Z ook gewoon zonder jas als zomertenue mocht..
Het mag ook hooren als het echt 30-35 graden is/word zou ik dat misschien ook doen(toen ik nog dressuur starten). Maar vorig jaar zomer heb ik altijd met jasje gereden. Hoe heet het ook was. Vaak zag ik dat wel terug in het cijfer voor verzorging.
En iemand die wel zijn jas aanhoudt krijgt (bij mij) ook echt geen hoger cijfer
Relaxed schreef:Anoniem schreef:Het mag ook hooren als het echt 30-35 graden is/word zou ik dat misschien ook doen(toen ik nog dressuur starten). Maar vorig jaar zomer heb ik altijd met jasje gereden. Hoe heet het ook was. Vaak zag ik dat wel terug in het cijfer voor verzorging.
Lijkt me onzin, want een jury mag geen punten aftrekken als zomertenue is toegestaan..En iemand die wel zijn jas aanhoudt krijgt (bij mij) ook echt geen hoger cijfer