Thuis klinisch laten keuren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Thuis klinisch laten keuren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:27

Voor het aanschaffen van een paard wil ik hem klinisch laten keuren. Nu heb ik al een aantal dierenartsen gevonden die dit doen. Maar ik krijg het idee dat je dan naar hen toe moet en ik dacht altijd dat keuren op eigen land gebeurd, dat de dierenartsen naar je toekomen?
Wie weet hoe dit zit en wat is een goede dierenarts die aan huis komt? (Omgeving twente)

ikke20

Re: Thuis klinisch laten keuren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:30

hangt af van de da maar er kan zeker ook aan huis laten keuren

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 23:36

Ik weet van de dierenartsenpraktijk bij ons in de buurt dat ze liever hebben dat je naar hun komt omdat ze alles dan beter kunnen beoordelen. Ze hebben steeds dezelfde condities waaronder ze een paard keuren, zelfde baan waar je moet draven, waar je op het harde moet longeren, zelfde zachte longeercirkel en voor hun beoordeelt dat het beste. Als ze bij mensen thuis moeten keuren kan het wel zijn dat ze geen fijn erf hebben om te draven, of geen ruimte om op het vlakke harde te longeren, of een megazware longeerbak en ga zo maar door...

_Jalisca_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 16:27

ligt eraan hoe groot de keuring is. Wil je rontgenlogisch laten keuren moet je daarheen. De dingen die gedaan worden wat Jet zegt doen we hier gewoon aan huis.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 16:30

hangt van de DA af. de meeste komen gewoon aan huis voor een klinische keuring. je betaalt dan wel voorrijkosten.
gewoon even aangeven dat je het graag aan huis wilt en dan hoor je wel wat ze zeggen

zikina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:18

mijn man doet alles aan huis. klinisch en rontgen!! mocht je intresse hebben stuur maar pb kan ik jemeer gegevens doen
ps wij komen uit borne dus dichtbij denk ik ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 15:38

[PP] >> [TAO]