Huren van een veewagentje (B rijbewijs)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brio

Huren van een veewagentje (B rijbewijs)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 14:48

Hallo,

Ik ben even aan het polsen hoeveel mensen dit geweldig :D zouden vinden? Ik ben werkzaam in de autoverhuur en ik zou het zelf geweldig vinden.

Dus vindt je het wat?
Wat zullen de kosten zijn die jij zou willen betalen voor dag en/of weekend enz..? Uiteraard kilometervrij(.nl)
Is dit al ergens anders te huur (kan namelijk niets vinden)? Of ben scheel
Ben je bereid om een stukje te rijden om de wagen op te halen?

Graag hoor ik van jullie!!!

Groetjes :P

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:51

Ik heb er wel eens een gehuurd om te kijken of het zou bevallen. kan je zeggen dat het niet goedkoop was ik betaald € 65 euro per dag. Dus meestal heb je hem 2 dagennodig.
Dus een hoop geld.

Kreeg hem met volle tank mee en moest hem erna nog aftanken. Verder was het tot 100 km vrij.

Ik heb nu een eigen maar zou nooit in de verhuur doen is gewoon een risico vele mensen zijnniet gewend om met zo'n ding te rijden plsu als je ziet hoe sommige huur trailers eruit zien pffff.

mebianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:53

bedoel je echt een veewagen voor schapen etc ofzo iets of echt een paardentrailer of veewagens in het algemeen? Hier in de buurt (NOP) verhuurd ook iemand zijn trailer en die kan je ook huren met chauffeur... als je googled op trailer huren kom je er meer tegen..

Revanches

Re: Huren van een veewagentje (B rijbewijs)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 16:43