Ylana schreef:Waarom zou je niet willen dat hij daar terug heen gaat?
Omdat die mensen geen verstand hebben van paarden

Ik heb hem gekocht omdat ik helemaal verliefd op 'm was, hij heeft een heel fijn karakter en ook, voor de staat waarin hij verkeerde, goede gangen. Plus nog een leuke afstamming, goede benen en voeten en hij is heel netjes ingereden

Maar hij had wel ook een knots van een onderhals, ernstige kramp in zo'n beetje zijn hele lichaam en was ernstig verwend. Hij bedelde zodat je er niet goed van werd, normaal zijn hoeven uitkrabben kon de eerste maanden niet omdat hij dan om een snoepje bedelde (aangeleerd kunstje) Paard is ondeskundig en geheel verkeerd bereden en ik wil niet doen alsof ik een geweldige ruiter/eigenaar ben maar sinds hij regelmatig bekapt en geënt wordt, wordt behandeld aan zijn verzuurde spieren, nieuwe vulling heeft in zijn zadel en in ieder geval op ontspanning en zonder in het bit te hangen gereden wordt durf ik toch wel te zeggen dat hij erg is opgeknapt

Ik zou het voor hem zo naar vinden als hij weer terecht zou komen bij mensen waarvan ik van tevoren weet dat ze het niet merken als hij pijn heeft, en die hem ook niet genoeg consequente begeleiding kunnen geven. En die hem in de trailer aan de voorstang vastbinden

Voordat de achterstang dicht is

Het zijn hele lieve mensen hoor maar mijn paard zou ik nooit aan ze verkopen

MarryAnneR: wat fijn

Super dat je je pony weer terug hebt

Zoals ik heb uitgelegd ^^ lijkt het mij voor mijn paard gewoon niet zo ideaal als hij terug zou gaan naar die mensen.