Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vibabu schreef:Ik denk ook bij K. Zeker weten doe ik het niet want er staat ook bijv bij A afwenden en arbeidsstap. Je moet dan dus in de wending de overgang maken.
Kelly_Taco schreef:vibabu schreef:Ik denk ook bij K. Zeker weten doe ik het niet want er staat ook bijv bij A afwenden en arbeidsstap. Je moet dan dus in de wending de overgang maken.
Bij die oefening staat toch ook en
Bij de oefening die TS omschrijfst staat daarna.
Lijkt mij dus helder dat TS na het van hand veranderen moet doorzitten en bij jouw aangehaald je in de wending naar stap moet.
maar idd, met deze beredenering is het idd bij K inplaats van been wisselen. vibabu schreef:Kelly_Taco schreef:
Bij die oefening staat toch ook en
Bij de oefening die TS omschrijfst staat daarna.
Lijkt mij dus helder dat TS na het van hand veranderen moet doorzitten en bij jouw aangehaald je in de wending naar stap moet.
Waarom zie je dan heeeeeeeeeeel vaak dat ze al ergens bij D zijn en dan pas in stap overgaan?maar idd, met deze beredenering is het idd bij K inplaats van been wisselen.
vibabu schreef:Waarom zie je dan heeeeeeeeeeel vaak dat ze al ergens bij D zijn en dan pas in stap overgaan?maar idd, met deze beredenering is het idd bij K inplaats van been wisselen.

Daarna komt waarschijnlijk de arbeidsgalop
? Abeltje77 schreef:Ik zou eerder zeggen voor k gaan doorzitten. Want anders had er toch wel gestaan 'bij K doorzitten'?
Als gewoon exact doet wat er staat:
1. van hand veranderen
2. enkele passen middendraf
3. terug uit middendraf
4. doorzitten
Dan moet je dus iets voor k doorzitten?