Wat is een goede paardenverzekering?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jol1

Wat is een goede paardenverzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 10:20

Voor het eerst gaan we toch maar een paard verzekeren. Wie weet wat een goede paardenverzekering is?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:16

Laatst bijgewerkt door cissy op 23-06-10 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:18

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 11:25

@Cissy, ik vind het niet zo handig om honderden topics door te worstelen. In veel gevallen gaat het om een bepaalde situatie en ik wil alleen maar weten wat gewoon een goede verzekering is.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:39

en dus....?
er zijn zoveel verschillende verzekeringen en wat ik goed vind hoef jij weer niet goed te vinden. Je vraagt om meningen dus kijk daarvoor in de topics die ik je hierboven heb gegeven.
Je hoeft ze niet allemaal te lezen, maar neem alleen degenen die gaan over 'welke verzekering'.

Alleen jij zelf kunt beoordelen of je de voorwaarden ok vindt. Ik kan je alleen adviseren om heel goed de kleine lettertjes te lezen over wanneer er uitgesloten wordt.....

Cerize

Re: Wat is een goede paardenverzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:43

@Jol1: inderdaad elke verzekering verschilt in de voorwaarden.
Om wat voor paard gaat het?

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 11:48

@Cissy, ik vraag alleen maar advies. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die veel positieve berichten over bepaalde maatschappijen hebben gehoord of zelf goede ervaringen hebben. Ik hoop dus dat die mensen reageren. Op papier kan iets wel keurig staan vermeld, maar in de praktijk is het soms wel eens anders. Natuurlijk kan ik ook wel alle polisvoorwaarden opvragen en dan vergelijken, maar misschien heeft iemand anders dit op bokt.nl al eens gedaan en dan hoef ik niet nog eens opnieuw het wiel uit te vinden. Voor dit soort vragen is bokt.nl toch ook? Zelf probeer ik ook mensen hier te helpen als ik op een bepaalde vraag een antwoord weet, maar dan is het toch niet zo raar als ik ook eens een vraag stel? Ik voel me nu een beetje een zeurpiet door jouw reactie....

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 11:51

@Cerize, het gaat om een jong 4-jarig sportpaard. Wij willen er serieus dressuur mee gaan rijden, dus hij moet echt voor de sport verzekerd worden. Ook willen we hem voor diefstal verzekeren, omdat er een wandelroute over onze grond is uitgezet.

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:54

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:44

Mijn berichtjes zijn alleen maar goed bedoeld. Want waarom alles nog een keer opschrijven als het al zo vaak is uitgekauwd. Ik begrijp dat je om ervaring vraagt maar die zijn ook al zo vaak gegeven. Moet Bokt dan maar vol komen met herhalingen?

Uiteraard is het voor jou allemaal nieuw en misschien leer je door die topics te lezen nog wel meer dan alleen de beste verzekering... ;)

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 18:18

@Cissy, als je niet wilt reageren hoef je dat toch ook niet te doen? Aan zo'n pissige reactie heb ik ook niets, dus dan kun je hem net zo goed achterwege laten. Wat voor jou oude koek is, is dat voor een ander misschien niet. Ik denk dat de meeste vragen op bokt al eens gesteld zijn, maar als het oude topics zijn, zit daar gewoon een slotje op. Als jij iets niet interessant vindt, dan kun je dat toch gewoon overslaan?

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:24

ik zit bij Equine-Risk en ben zeer tevreden
heb helaas veel moeten declareren en heb ook 3 paarden in laten slapen / op laten halen

snelle afhandeling van schade en vriendelijk aan de tel.

met vragen kan je altijd bellen.

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 18:56

Dank je voor jullie ideeën, ik ga een offerte opvragen! @Mirgino, ik hoop niet dat ik zo vaak van de verzekering gebruik moet maken als jij hebt gedaan. Je bent echt een pechvogel.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:08

Jol1 schreef:
Dank je voor jullie ideeën, ik ga een offerte opvragen! @Mirgino, ik hoop niet dat ik zo vaak van de verzekering gebruik moet maken als jij hebt gedaan. Je bent echt een pechvogel.

dat hoop ik ook voor je, ik gun dat niemand :n

en succes met het uitzoeken :D