Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar toen ik op die stal aan kwam en vroeg of er een verzorgpony was, mocht ik gaan kijken...We hadden al meteen een klik. Daarna mocht ik hem de eerste week alleen borstelen en wandelen zodat ik hem beter kon leren kennen en hij mij. Daarna hebben we langzaam steeds meer dingen gedaan eerste paar weken lekker in de bak gereden en later steeds meer zoals: balkjes draven, laag sprongetje en zo ben ik tot 0.80 gekomen! Maar ook dresuur langzaam op gebouwd. En toen zijn we steeds verder gekomen

Ze hebben 'm toen wel voorgereden op een zandpad, en daarna ben ik opgestegen. En toen merkte ik dat alles wat ik wilde erin zat, en dat het nog wel een klus zou gaan worden om het ook te voorschijn te toveren. Laat ik nou geen kant en klaar paard, maar ook niet eentje met ónoverkomelijke problemen willen... en paard heeft mij ook uitgekozen. Het schijnt dat hij eerdere kijkers nogal op stang heeft gejaagd
En bij mij was het meteen goed, al hebben we natuurlijk wel allebei even afgetast wat we aan elkaar hadden
, hoefde ik niet meer uit te proberen.
het was de 4e, bij de eerste 3 waren ze wel leuk en aardig maar het was het toch net niet, toen een hele teid later kreeg ik een adres van mijn instructriese dat zijn og een paard te koop was (had onder tussen net een ander verzorg paard) en ik kwam daar en ik zaf hem en was direct verlieft
ik heb het nog nooit eerder met een paard gehad maar de was het gewoon, en nu ga ik er morgen avond weer heen, om afspraken te maken en nog een keer te rijden en poetsen enz... ik hoop dat ik hem krijg !!
maar uiteindelijk hou ik meer van hem dan wat anders. Nu geniet hij van zijn welverdiende pensioen.
dit is zo NOT DONE!