[EG] Bruinesse - O

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liennn

[EG] Bruinesse - O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 16:01

Ik ben haar eigenaar maar ik had graag geweten van waar ze ergens komt of er iemand op dit forum haar kent van vroeger ofzo? Momenteel staat ze in België

Ze is op 2 juni 2006 te Snelrewaard geboren.
Nadien zie ik dat van 19/11/07 tot en met 19/11/08 de veearts haar vaccins afgetekend heeft te Helvoirt, dus is ze daar ergens terecht gekomen.

Afstamming : Viento Uno x Vinesse.

Ze is zeeeer donker bruin eigenlijk al meer tegen het zwarte van kleur

Groetjes

lauras1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 16:34

hoi hoi,

Je kunt misschien eens bij van Olst Stables in Den Hout informeren..hoogstwaarschijnlijk heeft die de dekking geregeld en zoveel viento uno's lopen er nu ook weer niet rond. T is niet gezegd dat hij je kan en wil helpen, maar je kunt altijd natuurlijk altijd even informeren. Staat er trouwens niets in haar papieren/gegevens die je van haar hebt over waar ze gefokt is?

off topic ff: ik heb toevallig ook een hele donkerbruine viento uno ruin van 02-06-2006... typisch! Heb je foto's van jouw dier?

Succes ermee!

Liennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 12:06

Laatst bijgewerkt door Tanja op 13-07-10 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige quote verwijderd en foto omgezet in link (max. 2 foto's toegestaan)

NoaSky

Re: [EG] Bruinesse - O

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 15:03

welke stal in helvoirt? Dan kan ik het eventueel voor je navragen? (kom namelijk daar vandaan en heb mijn paard er ook staan)..