Ik ben heel erg fan van de paardendrogist. Zij zijn bij mij altijd op tijd geweest en altijd voor een keurige prijs
In de faq staat een hele lijst met online shops.
Waar ik verder nog weleens wat bestel: - divoza - ooteman
Verder eigenlijk niet. Ik ben over deze sites tevreden en hebben vaak veel/alles. Piaffe heb ik ooit eens besteld, maar wordt hem niet weer
Linda1989
Geplaatst: 21-06-10 22:12
Als ik iets online bestel, dan bestel ik het bij Divoza. Meestal heb ik dan 1 á 2 dagen later het bestele paketje al binnen. De verzendkosten verschillen een beetje. Ligt er aan wat en voor hoeveel je besteld.
Ik bestel voornamelijk bij de Paardendrogist en Agradi. Verder kun je online bestellen bij oa. Divoza, dochorse, ooteman en epplejeck. Er zijn er vast veel meer, maar dit zijn de bedrijven waar ik goede ervaringen mee heb.
superhorse.nl, daar heb ik 1 keer iets besteld Verder koop ik altijd in winkels zelf
Claudia78
Geplaatst: 23-06-10 13:47
_ Doc Horse (goede levertijd ongeveer 3 nog wat euro?) _ Paardendrogist (Idemdito) _ "Alles voor je paard" heb ik ook eens wat besteld maar daar weet ik niet meer zoveel van
Nijnteee
Geplaatst: 23-06-10 13:48
Divoza.nl Huppa.nl Agradi.nl Hier heb ik wel eens wat besteld, allemaal netjes afgeleverd!
Paardendrogist is heel fijn inderdaad. Bestel ook wel bij Divoza, Ooteman. Ook met De Kroo heb ik goede ervaringen (www.dekroo.nl), duidelijke website, snelle levering. En soms bij Kraemer in Duitsland (www.kraemer.de) en Ride-Away in Engeland.
piaffe ruitersport heb ik hele goed ervaringen mee. heb ze afgelopen maandag gebeld over een vliegendeken voor mn oude shet omdat ik deze hier in de buurt niet kon vinden in die maat. bij hun wel had m onder rembours laten versturen en had m dinsdag middag om 4 uur binnen heel netjes en ook erg vriendelijk.
Ik koop alles in fysieke winkels... heb het dan gelijk in huis en weet precies wat ik koop...
K_W_P_N_
Geplaatst: 25-06-10 10:22
Kijk ook eens op neusbontje.nl. Heb ik een mooi dekje vandaan waar ik naar eigen wensen iets op kon laten borduren. En helemaal niet duur! En de opbrengst van de gekochte neusbontjes, gaat naar een goed doel, nou wat wil je nog meer;)
Paardendrogist vind ik ideaal jammer dat ze weining spullen hebben rond het paard. Sjabraken, halsters end. Is een hele overzichtige site. Staat bij of het direct leverbaar is of niet. En altijd keurig netjes ontvangen en zeer snel. En niet zo veel verzendkosten wat ik bij veel online shops wel veel betaald.
hrisning
Geplaatst: 26-06-10 16:30
Ik koop mijn Kraemer pferdesport. Is wel duits maar altijd leuke dingen voor niet al te veel geld!
ik bestel veel bij macrovet http://www.macrovet.nl snelle levering,je kunt er met je vragen ook terecht. veel op het gebied van verzorging van je paard/pony. ze hebben veel op het gebied van afrastering/schrikdraad apperatuur. enz.... En ook voor je overige dieren kun je er terecht.