Ik heb al via de zoekmachine gezocht in het onderdeel Juryleden en Instructeurs maar kon geen recent topic vinden waarin het hierom ging.
Soms word er dus op wedstrijden bepaald dat in zomertenue gestart mag worden.
Vaak hoor je dat de juryleden het toch meer op prijs stellen als gewoon in jasje met plastron word gestart, ongeacht de hitte.
Dat is voor mij, naast het feit dat het er ook netter uitziet, een goede reden om gewoon in jasje te starten.
Maar aangezien het alleen maar "horen van is" dat juryleden toch niet graag het zomertenue zien, ben ik eigenlijk wel eens benieuwd naar de antwoorden van juryleden zelf.
Zeker nu de kledingvoorschriften veranderd zijn en er dus veel meer mogelijk is.
Dus mijn vraag:
Zie jij ondanks de hitte, als jurylid een combinatie liever toch gewoon in normaal tenue?
En beoordeel je combinaties in zomertenue misschien iets anders?
Natuurlijk kan ik op de wedstrijd dit ook eens aan een jurylid vragen, maar dan bereik ik er toch een stuk minder en hoe meer meningen in dit geval hoe beter!
Ik ben benieuwd!
Grapje, ik heb eigenlijk als amazone zijnde nog nooit gehad dat er in zomertenue gereden mocht worden, ook niet toen het heet was. Is er nog een temperatuurgrens waarbij het verplicht toegestaan moet zijn om in zomertenue te kunnen rijden? 
) meer en voel me er niet comfortabel bij. Maar wat een ander doet moet hij/zij zelf weten.