ik weet "niets" van leren laarzen, maar wil er toch ooit wel eens aanschaffen. Dus ben nu al uitgebreid aan het rondkijken wat me aanstaat en wat niet. Bij De Niro's zag ik wel een mooie passeren, ook Parlanti en Tucci. Nu vraag ik me juist af, bij het topic van Lipica zeiden ze dat alles gewoon besteld kan worden. Dat je bij elke laars kon zeggen; dat kleur, of dat aparte detail enzoverder. Kan dit ook bij de Cavallo's of bij die van Soubirac? Want Die laarzen van Soubirac vind ik wel heel mooi, maar ik kan bijna niet geloven dat ik gewoon kan vragen om zowat alles te veranderen?
Uiteindelijk zoek ik gewoon een mooie leren laars met lak jachtkap en ook 'iets van bling' vanboven. Dressuurlaarzen vind ik heel mooi, maar lijken me altijd zo onfijn om mee te rijden, altijd zo superstug. Dus zoek eerder iets van springlaarzen, wel niet zo van die rimpellaarzen die superhard blinken (da's kalfsleer veronderstel ik?).
Soubirac Centaure,

Soubirac Pavane,

Onlangs had iemand de onderste foto ook hier in't forum gezet, maar er kwam geen eenduidig antwoord uit de bus ... maar het is dus wel zoiets dat ik ongeveer wil/ zoek!

Deze zag ik van een bokker op bokt (daisee), vind ik ook heel erg mooi, zijn van Tucci had ik vernomen. Alleen, kunnen deze dan ook met veters zijn?

VOORBEELDFOTO'S mogen ook altijd van de Soubirac of van de Cavallo Sydney of andere

Alvast bedankt

xmagali

maar ff voor het idee.
en daarom was ik wat huiverig om weer leren laarzen aan te schaffen, maar ik ben ontzettend blij met m'n Derby's!