Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De L staat toch bekend om de klasse waarin de meesten afhaken (L=levenslang zeggen ze niet voor niks) De B kom je normaal gesproken wel door, als je daar al niet doorkomt hoor je imo nog niet op KNHS wedstrijden thuis.. De B is basis wat iedereen moet beheersen, of er nu een B1 en B2 is of niet, die basis moet er gewoon zijn..
flotj schreef:Hier in België in de LRV is er wel een onderverdeling.
Dus B1 en B2.
Maar ik kan je zeggen, in mijn ogen is het nutteloos.
Beide proeven gelijken heel hard op elkaar.
Barmat schreef:Vanuit het stenen tijdperk kan ik me nog wel herinneren dat er dus wél een B1 en B2 was... maar ik moet heeeeeel eerlijk bekennen dat ik me niet meer geheel kan herinneren of dat nu officieel was of tóch onderling... want dan praat ik dus over bijna 30 jaar terug en toen reed ik zowel officieel als onderling en ik heb die coupons niet meer. Maar kan me nog wel herinneren dat er toen ook een B1/B2 onderverdeling was.
Wat precies het verschil was moet ik het antwoord op schuldig blijven trouwens.... het zou best kunnen dat het de galop was.....
B was gewoon de B van toen, B0 iets simpeler en A zonder galop als ik het goed zeg?
Maar B0 en B leken nogal erg veel op elkaar... 
) om daar te komen.