Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Worden ze groot en sterk van. breezy302 schreef:Mijn 2 jarige staat ook met dekens op. Zonder kan ze gewoon niet. Beest had het ijs en ijskoud! Zelfs nu met de regen heeft ze een deken op om ze het koud heeft door de regen en wind.
als je 2 jarige zijn eigen haren aan maakt en het nog koud heeft is dat niet oke. Waar concludeer je uit dat ie het koud had?
Die van mij is net af en ik ben er mega blij mee
sasjaaa schreef:maar als ie nu beter eten krijgt heeft hij dus meer energie en dus kan hij zichzelf juist beter warm houden, het is voor jonge paarden beter zonder deken te staan, voor de weestand en ze worden er sterk van
Marlou_ schreef:breezy302 schreef:Mijn 2 jarige staat ook met dekens op. Zonder kan ze gewoon niet. Beest had het ijs en ijskoud! Zelfs nu met de regen heeft ze een deken op om ze het koud heeft door de regen en wind.
Dan is er iets niet goed hoorals je 2 jarige zijn eigen haren aan maakt en het nog koud heeft is dat niet oke. Waar concludeer je uit dat ie het koud had?
Ik vind het flauwekul om een 2 jarige een deken op te doen. Je rijd er toch nog niet op? Laat de natuur dan nog even zijn gang gaan zou ik zeggen..
En nu al weer over dekens beginnen?Die van mij is net af en ik ben er mega blij mee
! Marlou_ schreef:Sorry als ik je kwets dat is niet mijn bedoeling . Ik wist ook niet dat het om deze situatie ging en dat vind ik uitzonderlijk. Ik heb het over een "gezonde" 2 jarige. mijn excuus