Nu was een bijkomende zaak dat ze superhengstig is dus ik zag de bui al hangen

Thuis stond ze gelukkig in 1x op de trailer, dat gaat steeds beter en daar word ik ook minder gestressed van

Netjes op tijd kwamen we op de manege en ik zat vroeg genoeg op het paard, even lekker ingereden het probleem was dat ze net iets te traag voor mijn been was.
De 1e proef ging netjes en beheerst ze viel alleen een keertje bijna uit de galop en ze kwam een keertje te vroeg in draf (3 passen te laat, dit werd niet opgemerkt op mijn protocol) Ik was al blij dat ze de hekjes minder eng vond als vorige week in mijn 2e proef

Daarna even gestapt en gekletst met wat andere mensjes is de losrijbak waaronder Nuv die ook moest rijden.
Toen heb ik haar weer opgepakt en weer even losgereden, dit maal was ze wat sneller voor mijn been maar in de 2e proef zakte dat weer een stuk weg. Daar heb ik haar in de galop een paar keer een tik moeten geven om haar in galop te houden, trage Truus

Bij de prijsuitreiking bleek dat ik met de 1e proef 3e was geworden met 164 punten en bij de 2e proef had ik een gedeelde 1e plek met 164 punten. We waren dus weer heel happy

My Dominique en Eva bedankt voor het groomen en Spokey onwijs bedankt voor het voorlezen je deed het heel goed

hier kunnen jullie wat foto's zien:
[ITP] foto's van mijn super Fries