Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(volgens jou/hoefsmid) __PrinCes schreef:De wei en de bak liggen niet echt dicht bij elkaar..
Sjoos schreef:__PrinCes schreef:De wei en de bak liggen niet echt dicht bij elkaar..
Dus dan moet het paard maar op stal?
Sorry ik begrijp het niet. Het paard is niet van jou, maar van iemand anders. Het is dus zijn/haar keuze om het paard op het land te zetten.
Ik zou niet blij zijn met een bijrijder die omdat zij wedstrijden wil rijden mijn paard binnen op stal wil zetten. Terwijl je wedstrijden kan rijden & dag en nacht buiten.
ambre schreef:Ik heb ook wedstrijdpaarden die 24/7 buiten staan.Echter niet op het gras en ook niet in een grote wei.
Ik regel graag zelf de voedselopname,vet worden is niet handig voor een sportpaard.
Ik denk dat van Nassau dat bedoeld,het overmatig gras eten.Een dik paard heeft nog al een belasting op de gewrichten,als dat dier dan ook nog flink moet sporten werkt dat niet gunstig in mbt slijtage.
__PrinCes schreef:Sjoos schreef:
Dus dan moet het paard maar op stal?
Sorry ik begrijp het niet. Het paard is niet van jou, maar van iemand anders. Het is dus zijn/haar keuze om het paard op het land te zetten.
Ik zou niet blij zijn met een bijrijder die omdat zij wedstrijden wil rijden mijn paard binnen op stal wil zetten. Terwijl je wedstrijden kan rijden & dag en nacht buiten.
Ik zeg nergens dat ze dag en nacht op stal moet. Ze staan bij de stal gewoon heel de dag in de paddock en gaan 's-avonds naar binnen. Ik zeg ook niet dat het paard op stal moet, ik vraag gewoon naar jullie meningen hierzo.