Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MirandaFuego schreef:Bij het eten opdoen werkt vaak niet, dan moeten ze twee dingen tegelijk doen.
amillia schreef:Doe je het dekje dan niet gelijk onder het zadel? kan me haast niet voorstellen dat een paard er van op of om kijkt als er lamsvacht onder het zadeldekje zit...
Katara schreef:amillia schreef:Doe je het dekje dan niet gelijk onder het zadel? kan me haast niet voorstellen dat een paard er van op of om kijkt als er lamsvacht onder het zadeldekje zit...
Ik had het dek inderdaad onder het zadel gedaan en ik kwam niks vermoedend d'r stal in lopen met het zadel over m'n arm om haar op te gaan zadelen voor de les.
Ik denk inderdaad dat het naar "dood" ruikt ofzo.
Ook al worden de schapen levend geschoren.
Ik ga het in iedergeval zondag weer proberen.
Katara schreef:amillia schreef:Doe je het dekje dan niet gelijk onder het zadel? kan me haast niet voorstellen dat een paard er van op of om kijkt als er lamsvacht onder het zadeldekje zit...
Ik had het dek inderdaad onder het zadel gedaan en ik kwam niks vermoedend d'r stal in lopen met het zadel over m'n arm om haar op te gaan zadelen voor de les.
sigrid1182 schreef:Katara schreef:Ik had het dek inderdaad onder het zadel gedaan en ik kwam niks vermoedend d'r stal in lopen met het zadel over m'n arm om haar op te gaan zadelen voor de les.
ik snap em ff niet, hoe bedoel je naar dood ruiken en leven worden geschoren...
een lamsvel zit gewoon huid aan, daar moet een schaap echt wel dood voor gaan, eer je er een echt lamsvel shabrak van kan maken...
, Een beetje zoals kunstbont.Irma_Maandag schreef:Ook ik denk dat je het groter maakt dan nodig is.
Ik zou het ding gewoon wassen, peerd veilig vastzetten en hup erop met 't ding. Is niet eng... ligt er al op... zie je wel... Niet laten ruiken (dan schenk je er teveel aandacht aan en maak je het ding speciaal. Ook krijgt het dier teveel gelegenheid om toch de geur te herkennen); want immers; is niet eng.....
Desnoods longeren ipv rijden.
Zoiets zou ik het aanpakken eigenlijk....