Vandaag eerste winstpunt dress, dan ook springen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Moreill

Vandaag eerste winstpunt dress, dan ook springen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-10 21:31

Hoi,

Ik vroeg me af, mijn vzpony is verkocht en dat meisje gaat er nu mee starten (ik reed haar M spr en L2 dressuur) en ze wil eigenlijk ook meer op het springen gaan.. Alleen ze moet dus eerst een winstpunt halen, maar mag ze zich haar 1e wedstrijd zowel voor het springen als voor de dressuur inschrijven, (als ze dressuur dan eerder moet starten) die dag dan ook gelijk al B springen? Mits ze dus die dag haar 1e wp heeft gehaald?

Bedankt!

miepje17

Re: Vandaag eerste winstpunt dress, dan ook springen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:39

Nee, ze mag dan nog niet gelijk springen omdat het op 1 dag is dacht ik zo. Je mag ook geen 2 concoursen op 1 dag rijden met hetzelfde paard.

De dag daarna mag ze wel springen maar ik dacht niet de dag zelf want de KNHS kan niet inzien wat er eerder heeft plaatsgevonden het springen of de dressuur.

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:41

Nee dat mag niet want als ze dan een punt haalt heeft de KNHS ook niet genoeg tijd om deze te verwerken etc.

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:42

x__Danielle schreef:
Nee dat mag niet want als ze dan een punt haalt heeft de KNHS ook niet genoeg tijd om deze te verwerken etc.

Klopt helemaal. Je mag dan pas de volgende wedstrijd springen inschrijven.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:59

Nee dat mag pas als je daadwerkelijk die winstpunt hebt gereden. Dus als de eerste wedstrijd winst is mag ze de tweede wedstrijd pas het springen ook opgeven.

Moreill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 17:38

oKÉ, bedankt !

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 19:46

dit heb ik nooit meegemaakt. menig ruiter die haar eerste wedstrijd rijd en dan dresuur een winstpunt heeft behaald gaat direct naar de organisatie om ook te springen. heb nog nooit gehoord dat hier moeilijk over gedaan werd.

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 11:07

Ik heb ook de 1e keer wp in het dressuur gereden en ben direct die dag gaan springen en niks meer van weer gehoord hoor.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 11:13

Ze mag idd springen mits ze haar wp behaald, haalt ze die niet dan mag ze uiteraard niet springen.
Wat Miepje zegt klopt niet, je mag op een plek gewoon meerdere keren starten met dezelfde pony.
Maar je mag niet starten op 2 verschillende concoursen. Tenminste die regel was er eerst.

miepje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 13:11

CM_ schreef:
Ze mag idd springen mits ze haar wp behaald, haalt ze die niet dan mag ze uiteraard niet springen.
Wat Miepje zegt klopt niet, je mag op een plek gewoon meerdere keren starten met dezelfde pony.
Maar je mag niet starten op 2 verschillende concoursen. Tenminste die regel was er eerst.

Dat zeg ik je mag geen 2 concoursen rijden. Dus daarmee bedoel ik natuurlijk 2 verschillende.

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 16:32

ja maar als het springen en dresuur op het zelfde terrein is. is er dus geen probleem.

miepje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 16:33

Nee maar dat valt toch ook onder 1 wedstrijd