SGW-wedstrijden, waar te vinden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

SGW-wedstrijden, waar te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:10

Hoi!
Ik had een vraagje:
Ik ben druk op startlijsten en KNHS aan het zoeken naar wedstrijden in de buurt.
Ik vind geen enkele SGW-wedstrijd, is er een andere site waar alle SGW-wedstrijden opstaan?
Groetjes

thaampjee

Re: SGW-wedstrijden, waar te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:11

Dan zijn ze er waarschijnlijk niet. Weet niet waar je woont? Maar heel veel SGW wedstrijden zijn er niet.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:12

Kijk eens op http://www.eventingsport.com, daar kun je ook de hele wedstrijdkalender vinden :)

En ga ook eens kijken op het SGW/Eventing forum van Bokt, daar kun je ook heel veel informatie vinden!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:55

Op startlijsten zijn er ook een heleboel te vinden hoor! Moet je wel even bij "disciplines" SGW aanklikken!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:56

thaampjee schreef:
Dan zijn ze er waarschijnlijk niet. Weet niet waar je woont? Maar heel veel SGW wedstrijden zijn er niet.

Niet?! Nou, dacht het wel! En zeker in het najaar zou je elke weekend wel op SGW kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:09

Simmie schreef:
thaampjee schreef:

Niet?! Nou, dacht het wel! En zeker in het najaar zou je elke weekend wel op SGW kunnen.

Ok thanks voor jullie antwoorden :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 09:00

het hangt er vanaf wat je in de buurt noemt. In principe zijn er in Gelderland heel veel crossen, maar die beginnen weer in september. Er zijnn nu nog twee crossen voor de zomer, en dan ligt het even stil tot eind augustus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 09:01

Lielle schreef:
het hangt er vanaf wat je in de buurt noemt. In principe zijn er in Gelderland heel veel crossen, maar die beginnen weer in september. Er zijnn nu nog twee crossen voor de zomer, en dan ligt het even stil tot eind augustus.

Ok, ik ga me waarschijnlijk eerst richten op springen, dan kan ik aan het eind van het jaar altijd nog meedoen aan een cross :)

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 09:07

Dan moet ik je wel even waarschuwen dat je een maand van te voren bijna nergens meer terecht kunt. OP tijd opgeven is een echte must!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 12:54

Je vraag hoort eigenlijk op SGW, maar je kunt dit makkelijk opzoeken in de FAQ. Bij deze dus een slotje.