Ik kan me dat van "vroeger" ook nog zo herinneren, maar ik dacht dat het misschien verandert was. Dit omdat er vorige week 13 deelnemers waren in mijn ring en ik dus 4e stond, maar niets heb gekregen... . Het was overigens bij mijn beide proeven zo, precies hetzelfde...
Per 4 een prijs. Dus bij 4 1 prijs, bij 8 twee prijzen, enzovoort. Bij 5 deelnemers heb je nog steeds 1 prijs.
starlet
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-10 14:18
Mmmmmmmmmm, maar ook dat hebben ze dan niet consequent doorgevoerd. Want in een andere klasse waren er 9 deelnemers en daar waren ook 3 prijzen.... Ik denk toch maar dat ik ze ga mailen om te vragen hoe het zit.
Ooooh, wat ben ik toch een ui..... ik heb weer eens niet goed gekeken..... er zijn er 11 gestart en geen 13 Soms zijn hele namen weggehaald in het rijtje, ik heb de namen geteld. En bij twee namen staan er gewoon geen punten achter... oeps, foutje....
o, nou, dan valt het nog mee toch! Wel jammer dat je dan net naast de prijzen greep...
starlet
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-10 14:31
@kleinvosje... het was in Hoevelaken..
starlet
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-10 14:34
kleinvosje schreef:
o, nou, dan valt het nog mee toch! Wel jammer dat je dan net naast de prijzen greep...
gelukkig wel!! Ik had waarschijnlijk toch niet durven mailen...
kleinvosje
Geplaatst: 13-06-10 14:34
Bij Hogenbrink, de avondwedstrijd? Daar zijn ze altijd heel stipt, kan me niet voorstellen dat ze dat fout gedaan hebben. Gelukkig was dat dus ook zo! Ik heb het zelf ook een keer gehad, was twee keer tweede bij 5 deelnemers, maar toen ik thuis was, kwam ik er pas achter dat er 5 deelnemers waren. En om nou moeilijk te doen om een beker en een rozet... Bij geldprijzen en gebruiksvoorwerpen zou het anders zijn, daar zou ik wel achteraan gaan...
starlet
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-10 14:39
Het was inderdaad bij de Hogenrbink, de avondwedstrijden... Ik vond het ook al zo raar. Ik ben er al eens eerder geweest en ik heb er jaren bij de Waaghalsjes en de Laak gereden.. Nooit zoiets gehad.. maar goed, een foutje is ook menselijk.. ik dit geval een foutje van mij
TeeGee
Geplaatst: 13-06-10 20:44
FriesWytske schreef:
Per 4 een prijs. Dus bij 4 1 prijs, bij 8 twee prijzen, enzovoort. Bij 5 deelnemers heb je nog steeds 1 prijs.
Dit is niet juist. Per 4 deelnemers of een gedeelte daarvan. Dus bij 5 heb je 2 prijzen.