De laatste tijd, als ik dr wil pakken uit de wei, en ik ga naar haar toe legt ze haar oren plat in dr nek & laat ze witte ogen zien. weet iemand wat dit heeft te betekenen? ook wilt ze dan, als je te dicht bij komt, dr omdraaien en trappen. Dit had ze nou vorig jaar zomer ook, dus ik weet echt geen raad?
Kom je alleen het land in om haar eruit te halen? Zo ja; misschien vind ze dat vervelend. Ze legt de link dan wanneer jij de wei in komt, dat je haar eruit gaat halen. Om je dan weg te jagen word ze kwaad.
Je zou kunnen oefenen dat je soms de wei in gaat om haar alleen even iets lekkers te geven, of een knuffel, een aai. Misschien accepteerd ze het dan beter dat je het land in komt in plaats van je meteen weg je willen jagen.
wit van de ogen laten zien en oren naar achter betekend of dat ze bang zijn maar dat denk ik in jouw situatie niet of dat ze boos is ik denk dat ze boos is omdat ze in de wei staat staat ze lang in de wei? ga je er alleen in om je paard erin te zetten en uit te halen?
Als je het wit van de ogen ziet is dat een teken van boos of bangheid.
LindaxLuna
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-10 19:41
hmm ik heb een verzorger en die heeft ditzelfde ook. ik ben pas geleden even naar dr toe geweest om dr te knuffelen en wat lekkers te geven, en dan krijg ik een kont van dr naar me toe en dr oren plat in dr nek met witte ogen, klaar om te aanvallen..