Op haar stamboekpapier staat Tonie, maar op concours gebruikten wij She's the one (haar latere eigenaresse gebruikte die naam ook, roepnaam She) Ik heb haar zelf gestart in het B springen en met het meisje na mij is ze Z springen geweest.
Ze is ong. 1.62 m bruin met een smal blesje en achter witte sokjes en rechtsvoor een witvoetje. Ze is geboren in juni 2000.
Op haar hoofd (ongeveer halverwege) heeft ze een klein beetje een bult omdat ze als veulen ooit een klap heeft gehad van mijn toenmalige paard. In de omgang is het een hele lieve merrie, met rijden is ze een beetje een druktemakertje. Je moet haar met gevoel rijden en ze is ontzettend snel op de sprong. Ze is een ontzettende "vuurvreter" en wil graag hard werken.
Nu is ze vermoedelijk naar het zuiden van het land verkocht, maar zou ik het wel leuk vinden om een beetje op de hoogte te blijven hoe het met haar gaat.
Bij ons is in 2005 een veulentje van haar geboren en daar rijd ik nu zelf op. Qua karakter lijkt ze enorm op haar moeder. In het belang van haar dochter zou ik graag She's sportprestaties willen volgen.
5 jaar geleden zag ze er zo uit:

Heel graag hoor ik of jullie dit paard herkennen!