Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat gaat eigenlijk best goed. Eeyore55 schreef:Misschien staat hier iets tussen? Zijn wat "vriendelijker" geprijst...
http://www.coolsunglasses.nl/advanced_s ... S&x=12&y=7
breggeltje83 schreef:Er zijn heel veel site's waar je zonnenbrillen kunt bekijken.
Zoek gewoon een wat ronder model, dan en dan bedoel ik rond om je gezicht dat is het prettigst rijden ivm het stuiven van het zand. Merk maakt niet uit. Brunotti is best goed en hoeft niet duur te zijn.
Kijk anders gewoon is in een optiek zaak. Daar kun je prima zonnebrillen passen zodat hij goed zit. ook daar verkopen ze niet alleen zonnebrillen voor de hoofdprijs hoor.
Ik reed voorheen overigens ook altijd met zonnebril. Gewoon een moderne, dus schaam je niet, gewoon lekker mee rijden hoor.
GamblersCup schreef:Ik heb geen goede ervaringen met "gewone" zonnebrillen tijdens het rijden. Nu heb ik een zonnebril voor wielrenners, merk weet ik niet, maar ik ben een gierigaard dus duur was ie absoluut niet!![]()
Een wielrennersbril zit lekker stevig, is niet zo groot en is lekker licht. Kan er zelfs een parcourtje mee springen en flinke buitenritten maken (inclusief takken ontwijken dus hoofd naar beneden etc.)
Eén nadeel (als je er om geeft, ik absoluut niet): hij is spuuglelijk, ik lijk wel een vlieg met dat ding op
Een wielrennersbril, zoals GamblersCup al zei, is inderdaad erg handig.
miep1979 schreef:Vera_Horses schreef:Ik rijd nooit paard met zonnebril ofzo.
Lijkt me eerlijk gezegt best irritant rijden. :X
Van een goedzittende bril ondervind je geen irritatie
Weet je wat ik irritant vind, de hele tijd moeten knijpen voor de zon die schijnt