Afijn, ik heb me prima vermaakt daar in het oosten! Hier en daar een proefje voorgelezen (proef 30 kan ik nu bijna van achter naar voren opzeggen), geschreven bij diverse juryleden, een paard opgezadeld (hè Nienke), een zusje gespot (zo zie je elkaar nog eens), geld uitgegeven bij Klumper en tussendoor ook nog heen en weer naar stal om Retje aandacht te geven. Donderdagavond nog even lekker met Susan en Annabel het bos in geweest terwijl Nienke bij ons op stal onder handen werd genomen door Jessica (schijnen nog foto's van te zijn - Joost, waar blijven ze?). Vrijdagochtend nog even Lydia en Karin via de foon naar de camper geloodst en vrijdagavond natuurlijk de bbq - maar met twee zieken op sleeptouw (Lau was ook nog niet helemaal beter) hebben we het niet laat gemaakt, aan het ruiterbal hebben we ons dus maar niet gewaagd. En zaterdag nog even Almelooo in om de nieuwste Harry Potter te scoren voor Marco, wat wonderbaarlijk genoeg ook nog is gelukt.
En toen... had ik het zaterdagavond na het schrijven bij de Z2 ineens even helemaal gehad met de knollen, kon echt even geen paard meer zien (nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen!

Mede-Almelogangers, bedankt voor jullie aanwezigheid en gezelligheid! Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij (een thuiswedstrijd kun je natuurlijk niet overslaan) en hopelijk blijven de virussen en bacillen dan thuis!