Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gaucho schreef:volgens mij hebben ze bij rendac ook een service dat ze je paard met een aparte trailer, dus niet met een vrachtwagen, op komen halen. De kosten hiervan zijn echter wel aanzienlijk hoger.
Rendac heeft verschillende wagens kleine en grote, de kleintjes zijn allemaal dag cabine wagentjes meer voor de stad dus en de grote kom je haast niet tegen in de stad die worden meer ingezet voor bedrijfen die moeten ruimen of voor de kadavers naar de verzamel plaats te brengen. De maximale hoogte is 4 meter zo hoog is mijn vrachtwagen incl. trailer erachter.De vrachtwagen zelf is ongeveer 3,95 dus dat klopt wel. Ik zou je niet druk maken hoor. Ik rijdt zelf met een mega en die is 4,14 hoog en dan nog kan ik onder de meeste viaducten en tunnels door, maar dat gaat voor rendac niet op. aerdenhout1 schreef:4 meter hoog?? Nee hoor, want dat zouden ze bijna nergens kunnen komen!
De meeste viaducten zijn minder dan 4 meter n.l!
Bij mij moeten ze ook onder een viaduct door om op de stal te komen ( trein viaduct) en die is geen 4 meter.
Een tip mocht er een viaduct of tunnel zijn lager dan 4 meter wordt dat aangeven doormiddel van borden.Hoe denk je dat de bulk wagen bij je kwam dan
RosavL schreef:.
Ik zelf moet er namelijk ook niet aan denken dat me paard aan een hijskraan omhoog wordt getakeld
en in de vrachtwagen wordt gedonderd dit zal altijd in mijn gedachte blijven hangen denk ik.
groetjes en veel succes