Was benieuwd, is er in Nederland al een combinatie op een trens gestart in een officiele Grand Prix wedstrijd? (en een fatsoenlijke score behaald?)
Denken jullie dat de FEI deze regel binnenkort over gaat nemen?
Mijn instructeur wil dit supergraag ondernemen. (en demonstreren) Al moet hij desnoods met paard en al in het vliegtuig naar Nederland komen... Hij gaat eind dit jaar naar Spanje dus is in de buurt, hij probeert ondertussen deze regel ook in Brazilie erdoor te krijgen maar daar zijn ze nog niet zo enthousiast en vooruitstrevend. Ondertussen houden we "Nederland" scherp in de gaten, dus als iemand iets meer weet... Graag!
mimeslosydy
Geplaatst: 07-06-10 19:21
niet dat ik weet. ljkt me wel supergaaf en knap!
_helga_
Geplaatst: 07-06-10 19:22
ik geloof dat je pas sinds een tijdje op trens mag starten in GP? als ik het verkeerd heb sorry maar dat had ik ergens gelezen
Rivano
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-10 19:26
_helga_ schreef:
ik geloof dat je pas sinds een tijdje op trens mag starten in GP? als ik het verkeerd heb sorry maar dat had ik ergens gelezen
Klopt, sinds 1 april dit jaar is het toegestaan. (maar er was een uitzondering voor bepaalde wedstrijden) Daarom was ik benieuwd of iemand dit al gedaan heeft en of deze regel internationaal navolging gaat krijgen.