Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lucifertje schreef:Wij hebben eerst een aantal jaren gehuurd. Op een gegeven moment konden wij een 2de hands volledig opgeknapte bockman kopen. We hebben deze uiteindelijk gekocht.
Wij hoeven geen stalgeld voor de trailer te betalen en het was op een langer termijn goedkoper. Het scheelt verschrikkelijk veel tijd. We hoeven niet meer op en neer te rijden om de trailer te halen, wat ook benzine scheelt.
Bij het huren ging me echt het brengen en halen tegen staan.
Ga naar een erkende dailer en vraag ook voor een garantie bewijs.
Brainless schreef:Ik moest een x op zondag met het paard naar de kliniek...

je zeker voor een eigen trailer moet gaan.SpeechLess schreef:Als je je trailer regelmatig gaat gebruiken, zou ik toch voor kopen kiezen. Dit is in verhouding denk ik toch veel goedkoper dan huren. En ook een stuk makkelijker.
Je zou een eigen trailer eventueel ook kunnen verhuren, zo zou deze ook nog wat geld op kunnen leveren. Zelf zou ik dit echter niet zo snel doen, maar als je hele goede afspraken maakt zou dit misschien wel kunnen.
] ikke schreef:Het lijkt me toch vrij duidelijk dat ik het over NIEUWE trailers heb! Ik eis namelijk van mijn verhuurboer dat ie een trailer in nieuwstaat ter beschikking stelt. Ik ben ook niet anders gewend, eerlijk gezegd. Blijkbaar een kwestie van weten bij wie je huurt.