hallo kon het op de knhs nergens vinden maar ik heb een paard met polle alagie heef nou zo netje om de neus maar mag je daar mee starten of moet je eerst aanvragen bij de knhs ofzo?? help help help
Staat toch echt in de regelementen vermeld, je hebt niet goed gezocht of er overheen gelezen. Voor een neusnetje moet je een medische verklaring hebben.
Debbie
Geplaatst: 04-06-10 22:38
Dat staat wel in het regelement geloof ik. Je mag er niet 'zomaar' mee starten. Ik geloof dat je sowieso een DA verklaring moet hebben en daarmee kun je toestemming van het KNHS krijgen om ermee te starten. Misschien voor de zekerheid nog even bellen?
eridinges
Geplaatst: 04-06-10 22:41
Ik dacht dat je alleen maar een aanvraag in moet dienen bij de KNHS. als je een verklaring van de DA moet hebben denk ik ook dat er een test gedaan moet worden. Gelukkig start ik alleen in de winter binnen, maar buiten heb ik een netje nodig. Het hielp gelijk en heb geen test laten doen waar direct resultaat uit kwam en bovendien heb je ook vervolgtesten.
Sim
Geplaatst: 04-06-10 22:43
Verwijzing naar het regelement, het juiste artikel. Kan niet missen:
je hoeft alleen een briefje van je dierenarts te hebben , dit hou ik bij mijn startkaart en ik heb het mailtje van de knhs uit geprint dat je alleen de dierenarts verklaring nodig hebt, dit omdat niet alle jury's de regelementen weten.