Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Want daarna heb ik hem wel weer op wedstrijd nodig
Bedankt voor de tip!
(omdat de auto vol zat) Nou ze staan heerlijk rustig en lopen een beetje om wat te knabbelen te zoeken.
Indra schreef:Heb ik ook een keer gedaan en Shetjelief stond met de kont aan de voorkant van de trailer. Achterstevoren dus. Maar wat doet dat met de kogeldruk? Vooral als je 4,5 uur moet rijden.
japielover schreef:meid,
je bent in duitsland verplicht om een hekje voor in te hebben!!!!!
Ik ben voor mijn stage nu in duitsland en heb daarom mijn shet mee.
toen we hier aan kwamen kregen we tehoren dat we mega geluk hebben gehad ik had namelijk mijn shet in de trailer en dan ook een baaltje er voor dit mag dus niet en als ze je onderweg aan houden mag je ook niet verder rijden tot je er een hekje ofzo in hebt.
Ik weet niet of het jullie eigen trailer is?
maar ik weet dat er speciaale shetland hekjes bestaal die zou je der zo in moeten kunnen maken zeg maar
ElsB schreef:Indra schreef:Heb ik ook een keer gedaan en Shetjelief stond met de kont aan de voorkant van de trailer. Achterstevoren dus. Maar wat doet dat met de kogeldruk? Vooral als je 4,5 uur moet rijden.
Wij hebben onze tinker altijd achterstevoren in de wagen staan en dat schijnt juist beter te zijn. Ze kunnen dan makkelijker in de bochten hun evenwicht bewaren en als je een noodstop moet maken is het veiliger voor je paard of pony, met minder kans op (ernstige) blessures.