[EG](7)schimmel merrie, d pony, Lusitano

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jessy80

[EG](7)schimmel merrie, d pony, Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 19:52

Hoi,

Ik zoek de oude eigenaar van mijn pony (foto's in mijn profiel)
Het is een schimmel merrie van 1.48/1.49, het kan zijn dat ze donkerder was. Haar leeftijd is geschat op een jaar of 6 a 7. Ze heeft een brandmerk met de letters ZP(of iets wat daar op lijkt) en een soort -+ er boven. Foto in dit topic: [BKR] Wie herkent dit brandmerk?. In haar paspoort staat dat ze Lusitano is, maar dat is niet zeker, dus kan ook Andalusier of iets wat daar op lijkt zijn. Haar paspoort is aangevraagd bij de vorige eigenaar, dus daar kan ik verder niet mee zoeken.
Ze is erg lief, heeft nog nooit getrapt of gebokt of wat dan ook, maar ze kan ook druk of snel gestrest zijn.
Ik heb haar gekocht bij pensionstal de oscarhoeve in Lunteren, dus ben op zoek naar de eigenaar daarvoor. Ze hebben me verteld dat ze haar hebben over gekocht van een hoefsmid ong 3/4 jaar geleden, maar zeker weten doe ik dat niet. Want veel konden ze me niet vertellen hier over.
Ik ben zo ontzettend benieuwd waar ze vandaan komt of waar ze gefokt is, en zou hierover graag informatie willen, dus weet iemand iets?
Groetjes

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Tanja op 05-06-10 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's toegevoegd