Vandaag had ik weer wedstrijd en wel ons eigen concour!!
Het was lekker dichtbij en op een mooie locate en we hadden mooi weer duss wat wil je nog meer

Nou ik had smorgens B-dressuur en smiddags B-springen
Het was een selectie wedstrijd en de laatste dus die wou ik graag goed doen want dan kan ik misschien naar de Gelderse want de eerste selectie was niks 9e maar de 2e was ik 1e dus als ik deze nou ook goed deed kan ik naar de gelderse!!! Dus duimen maar !!!
De dressuur:
Nou met losrijden liep ze erg lekker vond ik en toen ik de ring in ging ook nog. De eerste middendraf ging super maar daarna ging het mis:
Ik moest A-X halve volte recht C-X halvr volte rechts, en ik ging daarbij doorzitten, begint de jury te toeteren en zegt Wil je dat even overnieuw doen je moest daarbij lichtrijden

njaa goed dat vond ik wel heeel jammer maar verder vond ik dat ze heel fijn liep!!!
Ik het tegen iedereen zeggen van wat die jury zei, en bleek dat dit eigenlijk helemaal niet had gemogen, ze meosten gewoon op de copon zetten dat ik moest lichtrijden en ze mogen daar niet voor toeteren mjaa...
Toen de punten Ik had eigenlijk 172!!!

toch nog 169 pnt!!!!!!

Ikke blij want het was natuurlijk selectie!!!
Toen het springen nou losspringen ging wel heel goed en met het parcour 2 balkjes dus jaaa ging ook wel goed

Toen de prijsuitrijking was ik 1e!!!!! Wihoeee!!!

en en en:
Ik was kringkampioen!! en mocht naar de GELDERSE WIHOEE :d
Nou hier nog wat foto's helaas van de dressuur alleen maar filmpjes mama had het verkeerde knopje aan staan

Hallo!!!

Ff. losspringen

Dit is Dinant onze Instructeur!!! Hij is helaas momenteel geblesseert

Beetje opgefokt!!

Wel mooi mjaa van achteren he! Mama had weer eens geen mooi plekje uitgezocht

Te laat

Ik hier zonder beugel springen

En helaas een balkje!

Prijsuitrijking en hier kreeg ik een beker voor kringkampioen en een certificaat voor de Gelderse

En ojaa.. hier het bewijs hahah kijk mijn linten en beker collectie!!! Leuk he!! De helemaal rechtse beker is van vandaag met het helemaal linkse oranje lintje

Nou dit was het weer !!!!
doei doeiiiiiiiii