Sennheiser instructieset

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_

Sennheiser instructieset

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 09:56

Ik ben op zoek naar ervaringen met het gebruiken van een Sennheiser instructieset. Ik heb zelf al jaren een simpele set in gebruik en ik begin me er steeds meer aan te ergeren(niet een constante verbinding, babyfoons tussendoor, ruis, erg windgevoelig, etc).

Ik zit erover te denken(en ben al behoorlijk op weg met sparen! :D ) om een Sennheiser set aan te schaffen, maar ik ben eerst erg benieuwd naar mensen die deze set in gebruik hebben.... Dus ik zou graag mensen willen horen die met een Sennheiser set lesgeven, maar ook ervaringen van mensen die les krijgen met een sennheiser set.

Alvast bedankt!

chrisje_83

Re: Sennheiser instructieset

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 12:39

Ik zal mijn instructrise eens vragen welke ze precies heeft, ik dacht dat het van Sennheiser was.
In elk geval is dat een fijn ding. Het geluid is goed, weinig ruis, goed bereik ook in 20x60, niet echt windgevoelig.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 15:51

Ik krijg er les mee, bevalt super! Heb zelf een simpel setje om mee les te geven en dat gaat prima (heb niet echt last van de dingen die jij opnoemt?!), maar de kwaliteit van Sennheiser is toch wel een heel beetje beter. Mag ook wel voor dat geld vs €75.- :+

humanoidR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 07:36

ik heb nu een sennheiser. super ding.ik geef er graag les mee. heb ook andere liggen. een is er wel fijn. je moet alleen steeds een knopje indrukken om te praten en stoort weinig.
en ik krijg er ook les mee. heel fijn om mee te rijden
wij hebben het op e-bay in amerika gekocht. scheelt, hoor

abronkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 07:41

Heb ook een sennheiser, bevalt prima