FNRS Jury Cursus

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AngloArabier

FNRS Jury Cursus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 18:33

Ik zit er al even aan te denken om een jurycursus te gaan volgen
Jureren voor bijvoorbeeld FNRS proeven lijkt me ook erg leuk.

Weet iemand of deze cursussen ook in Zeeland gegeven worden?
Ik heb iets gehoord dat je zelf L1 of F12 moet rijden,moet je hier zelf ook wedstrijden voor rijden ?(ik rij zelf geen wedstrijden meer omdat mijn paard dat niet meer kan).
Ik ben geen lid van een manege en rij ook niet op een manege, is het dan mogelijk bij een FNRS manege aan te sluiten of is dit niet nodig

Lijkt me ook erg leuk om eens te mogen schrijven bij FNRS proeven, heb jaren terug wel eens B t/m L2 geschreven en sindsdien is de interesse voor het jureren etc toch blijven hangen

Nadia
Oppermuts

Re: FNRS Jury Cursus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 19:04

Ik volg de cursus nu in Hekelingen, heel erg leuk.
Voor antwoord op je vragen kun je het beste even contact opnemen met de FNRS zelf. Zij kunnen je alle info geven die je wilt weten.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 12:37

De FNRS cursus loopt via die instantie. Je kan het beste even navraag doen bij hen. Lijkt me in elk geval vrij logisch dat je zelf ook een bepaald niveau moet hebben voor je het mag beoordelen.
De KNHS jurycursussen worden wel in Zeeland gegeven, maar dat is denk ik niet aan de orde voor jou.

AngloArabier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 13:36

Dat je zelf een bepaald niveau moet hebben is logisch, zlef heb ik t/m L1 wedstrijd gereden maar mn paard kan het niet meer helaas.
Heb de Orun-basisinstructeur cursus gedaan dus ervaring in het lesgeven heb ik wel misschien ook wel handig.

Ik zal de FNRS eens een mailtje sturen

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:41

Je moet LI met winst zijn om mee te kunnen doen. Wij gaan waarschijnlijk in het najaar weer proberen om hier een cursus te doen. Je hoeft niet zelf op een manege te rijden of lid te zijn. Maar je moet gewoon even contact opnemen met de FNRS.