Ik had vandaag dus selectie voor de kring. Toen we er waren ben ik snel even gaan rondkijken en gelijk gaan losrijden.
Ze liep eigenlijk best wel te kl*te.. Hele tijd er vandoor gaan enzo. Maarja soms was ze wel ook heel braaf en liep ze super netjes! Het was wel echt heel erg warm, dus ze werd telkens slomer enzo. Dus t laatste kwartier maar heel rustig aan gedaan.
Toen mocht ik EINDELIJK! Ik vond haar zooo vervelend! Telkens haar hoofd omhoog doen, en ik had t gevoel dat ze heel erg slingerde. Dan was ze weer sloom, en dan weer snel..

Ik was dus totaal niet tevreden.

Mn vader had gefilmt dus toen ik Camilla afgezadeld had snel de film gekeken en t zag er toch wel netjes uit, maar ik dacht ik zal wel rond de 150 hebben ofzo.
Toen was de prijsuitreiking en ik had gewoon 175 punten!!
Ik was dus echt verrast en SUPER blij! Vloog iedereen om zn nek!

2 winstpunten erbij! Whiehooo!
Een paar uur later moesten we weer opzadelen want we hadden viertal. Ik was super zenuwachtig want we hadden geen 1 x geoefend ofzo, dus ik was super bang dat we verkeerd zouden rijden!
Toch ging het best netjes, behalve bij de middenstap, toen ging Camilla stuiteren! haha.

En ook met het viertal had ik wel minder verwacht. Maar we hadden toch 170 punten en waren daarmee 3e!

Super geslaagde dag dus en ik ben heel trots op mn ponytje!
In totaal gewoon 4 winstpunten! Whiehooo!

Er zijn foto's gemaakt van het viertal, dus die zullen binnenkort wel verschijnen bij ITP!