Volgens mij mag alles gewoon als het maar een witte kraag heeft? Misschien even mailen? Anders zit je straks met een blouse die niet mag!
linda212
Geplaatst: 31-05-10 15:45
je mag alles aan of het nu een blouse is of een shirtje alleen dan moet je wel een plastron dragen Bij een witte blouse mag vanaf 1 april met een wit boordje het shirtje wat jij mooi vindt mag deze heb ik zelf ook maar draag hem niet meer allen nog maar shirts
Het gaat mij er juist om dat het zonder plastron is.. nu deze niet meer verplicht zijn laat ik hem graag in de kast! Maar ik weet dat je wel met een roze/creme/wit blousje mag starten zonder plastron... En of je met die blousje in het zomertenue mag starten... vind het allemaal zo vaag omschreven.. een licht gekleurde blouse.. ja wat wordt daar onder verstaan... zwart is ie niet
Madeliefje_x
Geplaatst: 01-06-10 21:08
Ik dacht dat je nu gewoon in alle kleuren van de regenboog mocht starten? Dus volgens mij mag je in die kleur blouse gewoon starten, denk alleen dat het toch mooier blijft als je er een plastron overheen doet. Denk ook dat de meeste jury's dat meer waarderen, de meesten zijn toch wel meer van het zwart wit of blauw/creme .
Volgens mij mag je ook met alle kleuren starten. Maar met zomer tenue weet ik t eigenlijk niet of daar bepaalde kleuren aan vast zitten. Ik volg dit topic even, heb toevallig vandaag een nieuwe wedstrijd blouse gekocht, een beetje bruin/creme kleurig gestreept. Heeft wel een witte kraag. Maar weet dus niet of je hier in mag starten als je zonder jasje mag rijden.